مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

این افراد 2000% از تاج در امان هستند!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



محققان بر این باورند که گروهی از افراد مصونیت بسیار بالایی در برابر بیماری عروق کرونر قلب به دست می آورند.

افرادی که به طور کامل واکسینه شده اند و به یک عفونت جدید کووید مبتلا شده اند، بسیار مصون هستند.

محققان دانشگاه اورگان در ایالات متحده می گویند افرادی که واکسینه شده اند و عفونت کروناویروس دارند بیشترین محافظت را در برابر این بیماری دارند.

برای این مطالعه، گروهی از افراد واکسینه شده که عفونت پیشرونده داشتند، با گروه دیگری از افراد واکسینه شده که هرگز به کووید مبتلا نشده بودند، مقایسه شد.

آنها دریافتند که آنتی بادی در افراد مبتلا به عفونت های پیشرونده 2000 درصد بیشتر از گروه دیگر است.

دکتر فیکادو تافس، یکی از این محققین گفت: افزایش قابل توجهی به 1000 و گاهی تا 2000 درصد وجود داشته است. بنابراین، امنیت واقعا بالا است.

این امنیت تقریبا استثنایی است. با این حال، محققان هشدار می دهند که افراد نباید برای ابتلا به ویروس کرونا تلاش کنند زیرا خطر ابتلا به یک بیماری جدی وجود دارد.

پروفسور مونیکا گاندی، متخصص بیماری های عفونی، می گوید: «این یکی از اولین مواردی است که در آن عفونت پیشرونده پس از واکسیناسیون ایجاد می شود و ایمنی قوی تری نسبت به عفونت قبلی یا خود واکسیناسیون ایجاد می کند.

نتایج چندین مطالعه نشان داده است که افراد مبتلا به کووید که دوز واکسن کووید را دریافت می‌کنند از عفونت مجدد محافظت می‌شوند.

سویه آمیکرون مسری تر از دلتا و سایر گونه های کووید است. بنابراین، این یافته ها برای افراد واکسینه شده دلگرم کننده است.

بیشتر بخوانید  علت فوت و مرگ دکتر فرزانه کیانی راد

با این حال، کسانی که به طور کامل واکسینه شده اند ممکن است به آمیکرون مبتلا شوند، اما اکثر آنها یا بدون علامت هستند یا علائم خفیفی دارند.

دکتر تافس افزود: “ویروس در زندگی ما وجود دارد.” بنابراین، اگر در معرض ویروس قرار بگیرید، این پاسخ ایمنی شگفت انگیز را خواهید دید. این نشان دهنده پاسخ ایمنی ما به دوز اضافی است.

کارشناسان بر این باورند که سیستم ایمنی بدن همیشه یاد می گیرد، زمانی که در معرض ویروس یا واکسن قرار می گیرد، برای مبارزه بهتر با گونه های مختلف Quaid آماده می شود.

پروفسور شین کروتی، ویروس شناس در موسسه ایمونولوژی لا جولا، گفت: “اگر حداقل یک دوز از واکسن را دریافت کنید، بهترین ایمنی را در برابر دیگران خواهید داشت.” شما نسبت به آمیکرون و هر چیزی که شناسایی شده است، ایمنی باورنکردنی خواهید داشت.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *