این افراد در دو هفته آینده سهام عدالت خواهند گرفت



به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، زمان در نظر گرفته شده عدالت تقسیم می کند تا دو هفته آینده برای افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی محقق خواهد شد.

حسین قربان زاده گفت: واگذاری سهام به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی که سهام عدالت ندارند چند هفته طول می کشد و باید سبد سهام، میزان، نوع و کیفیت اقدامات این افراد از منابع دولتی مشخص شود. “.

این اتفاق پس از تعطیلات و طی دو هفته آینده در وزارت اقتصاد رخ می دهد و پس از آن از تیرماه 1401 تقسیم اقدامات حقوقی این افراد آغاز می شود.

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: افرادی که مشمول نهادهای حمایتی نیستند و جزو دو دهک اول هستند و حق عدالت دارند، سریعاً تعیین تکلیف می کنیم.

سازوکار شناسایی افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی تشکیل دهنده چهار دهک بعدی طبق اصل 44 قانون اساسی پس از تشکیل جلسات تشکیل می شود. مردم برای گرفتن سهام عدالت پول خرج نکنند.

بر اساس آمار سازمان خصوصی سازی تا کنون یک میلیون و 337 هزار نفر در کمیته امداد احراز صلاحیت شده اند. عدالت تقسیم می کند کسانی هستند که نیاز به اعطای سهام عدالت دارند و حدود دو میلیون و 25 هزار و 825 ​​نفر در سازمان اجتماعی درگیر اقدامات قانونی هستند.

بیشتر بخوانید  پرداخت 38 درصد افزایش حقوق بازنشستگان از مهر؟

دیدگاهتان را بنویسید