اینتر می خواهد مدافع منچستر یونایتد را به خدمت بگیرد – جام جهانی – اخبار ورزشی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیماولگنار سولشایر اخیراً اعلام کرد که بازیکنان این تابستان به صورت قرضی به تیم های دیگر خواهند رفت و یکی از این بازیکنان الکس تلیس است ، مدافعی که تابستان گذشته از پورتو به شیاطین سرخ پیوست.

جیانلوکا دی مارتزیو ، روزنامه نگار مشهور ایتالیایی و کارشناس انتقال فوتبال اروپا ، گزارش می دهد؛ اینتر همچنین علاقه مند است الکس تلیس را به صورت قرضی از منچستر یونایتد به خدمت بگیرد. مدافع برزیلی در فصل 16-2015 به صورت قرضی از گالاتاسرای به اینتر پیوست و در نراتزوری بازی کرد.

اینتر در خرید تالس 28 ساله تنها نیست و شما باشگاه رم را در کنار خود می بینید. ژوزه مورینیو مدافع چپ را جانشین مناسبی برای لئوناردو اسپینازولا در رم می داند و امیدوار است که مدافع برزیلی را از منچستر یونایتد به خدمت بگیرد.

الکس تلیس که تابستان گذشته با عقد قراردادی 4 ساله و 15.4 میلیون ساله از پورتو به منچستر یونایتد پیوست ، در تیم اول تحت نظر اولگارنا سولشایر جایگاه دائمی نداشت.

طبق قراردادی که تا سال 2024 با منچستر یونایتد داشت ، وی فصل گذشته تنها 24 بازی در مسابقات مختلف انجام داد که از این میان تنها 9 بازی در لیگ برتر داشت.

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید  توهین به شوهر ستاره سادات قطبی

دیدگاهتان را بنویسید