اینترنت پرسرعت گران قیمت ، TD-LTE AsiaTek – اخبار سازمان ها و شرکت ها – اخبار بازار از تسنیم


استفاده از اینترنت پرسرعت و بدون محدودیت فضا مورد توجه اکثر افرادی است که با اینترنت سر و کار دارند و بیشتر کارهای روزمره خود را با آن انجام می دهند. آسیا تک این مسئله با ارائه مودم های ثابت اینترنت پرسرعت (TD-LTE) همراه با یک بسته اینترنتی جذاب و مقرون به صرفه ، این نگرانی را برطرف می کند. در زیر درباره TD-LTE بیشتر بیاموزید:

اینترنت TD-LTEچیست؟

اینترنت پرسرعت ثابت TD-LTE یکی از جدیدترین فناوری های ارائه شده توسط سرویس های اینترنتی است که با سرعت بسیار بالا (تا 40 مگابیت در ثانیه) برای کاربران خانگی و شرکتی ایجاد می شود.

نام TD-LTE از TDD-LTE آمده و مخفف Time Division Duplexing Long Term Evolution است. همانطور که از نامش پیداست ، این فناوری مبتنی بر نسل چهارم اینترنت (4G-LTE) است. فناوری LTE یا تکامل طولانی مدت استاندارد انتقال داده بی سیم پرسرعت است. این فناوری به دو شکل FD-LTE و TD-LTE در دسترس است.

اینترنت TD-LTEو FD-LTE چیست؟

در توسعه نسل چهارم شبکه های تلفن همراه از استاندارد FD-LTE به معنای “دو برابر سازی فرکانس” استفاده شده است که با تقسیم پهنای باند ، امکان بارگیری و بارگذاری کاربران را فراهم می کند. با این کار کاربران می توانند همزمان بارگیری و بارگذاری کنند.

استاندارد TD-LTE که به معنی “دو برابر سازی زمان” است ، نتیجه تکامل فناوری TD-SCDMA است که در آن به جای تقسیم پهنای باند ، یک پهنای باند و در فواصل زمانی مختلف دریافت و ارسال می شود. با این کار دیگر نیازی به باند امنیتی بین بازه های فرکانس بارگیری و بارگذاری نیست و می توانید از ظرفیت کامل باند برای ارسال یا دریافت اطلاعات استفاده کنید. بنابراین سرعت ارسال و دریافت اطلاعات با این روش افزایش می یابد. با کنترل فواصل زمانی می توانید ظرفیت ارسال و دریافت را نیز تغییر دهید.

بیشتر بخوانید  ارائه خدمات به سازمان های تأمین اجتماعی و رفاهی بسیار ایده آل نیست

نحوه استفاده از اینترنت TD-LTE

در حال حاضر ، آسیاتک در جشنواره ویژه خود ، سرویس اینترنت پرسرعت ثابت TD-LTE را به صورت دستگاه مودم TD-LTE ، همراه با سیم کارت آسیا تک و 480 گیگابایت اینترنت یک ساله با قیمتی استثنایی و محدود ارائه می دهد. اعداد و زمان

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 1544 یا 91010000 ext 99 تماس بگیرید یا مراجعه کنید صفحه ویژه در این جشنواره فرم را پر کنید تا کارشناسان آسیاتک بتوانند با شما تماس بگیرند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید