اینترنت و فراخوان رایگان ایرانسل به مناسبت نیمه شعبان 1400 اعلام شد!


هدیه ایرانسل به مناسبت نیمه شعبان 1400

ایرانسل مثل همیشه به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان هدایایی برای مشترکین دائمی و اعتباری در نظر گرفت. این هدایا شامل بسته های اینترنتی و تماس رایگان می باشد. به مناسبت میلاد با سعادت حضرت صاحب الزمان (عج) اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، برای مشترکین دائمی و اعتباری خود هدایایی تهیه کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، از امروز مصادف با نیمه شعبان هدایایی ویژه این روز برای مشترکین در نظر گرفته می شود. بسته هدیه ایرانسل شامل شعبان 1400 می باشد 2 گیگابایت اینترنت رایگان و تماس رایگان آنلاین است و در این روز مبارک در صورت فعال کردن می توانید از آن بهره مند شوید.


برای فعال کردن بسته اینترنت 2 گیگابایتی نیمه شعبان ساعت 14، می توانید با شماره گیری * 5 # یا تماس با اپلیکیشن ایرانسل، هدیه ایرانسلی دریافت کنید.

توجه داشته باشید که این بسته هدیه اینترنتی فقط از ترافیک داخلی پشتیبانی می کند و فقط تا پایان روز اعتبار دارد. هر کاربر می تواند یک بار این بسته را فعال کند. یکی دیگر از هدیه های ایرانسل در این طرح، تماس رایگان درون شبکه ای پس از 5 دقیقه مکالمه است.

بنابراین شماره 2 * 1 * 4444 *پس از 5 دقیقه مکالمه آنلاین، می توانید مکالمه را تا 50 دقیقه به صورت رایگان ادامه دهید. این طرح تا پایان روز به قوت خود باقی خواهد ماند. پس به طور خلاصه، ایرانسل برای نیمی از شبانه 1400 دو هدیه اصلی دارد:

بسته 2 گیگابایتی هدیه اینترنت داخلی نیمه شعبان 1400

که در دسترس همه مشترکین و روزهای دوشنبه با # 5 را انتخاب کنید * یا از طریق برنامه ایرانسل من فعال می شود. اعتبار آن برای یک روز و فقط برای ترافیک داخلی معتبر است.

بیشتر بخوانید  تنباکوی تزئینی

5 دقیقه تماس ایرانسل، 50 دقیقه بعدی رایگان

یک هدیه برای گفتگو برنامه ریزی کنید کد منطقه # 214444 * یا از طریق برنامه ایرانسل من فعال شده است. با فعال سازی این طرح، پس از 5 دقیقه مکالمه ایرانسل، 50 دقیقه مکالمه بعدی رایگان خواهد بود. اعتبار این طرح نیز پایان روز فعال سازی می باشد.


دیدگاهتان را بنویسید