مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اینترنت رایگان کی فعال میشود

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


اینترنت رایگان کی فعال میشه 1401 | اینترنت رایگان سرپرستان خانوار و بسته اینترنت رایگان سه دهک پایین کد خدمات دولتی اینترنت رایگان در ادامه مطلب.

سرپرستان خانوارهای سه دهک اول می توانند با مراجعه به سایت mi.gov.ir و یا شماره گیری 4*1234 با تلفن همراه خود برای دریافت بسته اینترنت رایگان ثبت نام کنند.

افرادی که 400 تومان یارانه دریافت می کنند می توانند از طریق درگاه ملی خدمات کشوری این اینترنت را دریافت کنند.

سرپرستان خانوارهای سه دهک اول دریافت کننده یارانه می توانند پس از ثبت نام به پنجره خدمات دولتی mi.gov.ir مراجعه و وارد صفحه ای شوند که در آن گزینه مشاهده وضعیت مشمولیت اینترنت رایگان و فعال سازی آن وجود دارد.

وی افزود: پیامی مبنی بر فعال شدن اینترنت رایگان برای شماره تماس ثبت شده نمایان می شود و در صورتی که صاحب خانه بخواهد شماره تماس وارد شده را تغییر دهد می تواند شماره جدید را وارد کرده و بر روی کلمه تایید کلیک کند.

موحد با تاکید بر اینکه هر سه اپراتور مشمول این طرح هستند، تصریح کرد: این بسته فقط مختص سرپرستان خانوار است و شماره تماس وارد شده باید به نام سرپرست خانوار باشد.

وی افزود: متقاضیان در صورتی که امکان مراجعه به پنجره سرویس دولتی را نداشتند می توانند با استفاده از کد USSD و درج عدد 4*1234 در تلفن همراه خود بسته اینترنت رایگان دریافت کنند.

با ما بمان.

بیشتر بخوانید  هزاران تن سیب‌زمینی از سوی ازبکستان به ایران مرجوع شد
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *