مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اینترنت در سکز همچنان کار نمی کند/ ماجرای بیرون انداختن نماینده مجلس از مراسم ختم مهسا امینی چه بود؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش ایسنا سلام نو، نماینده مردم سکز و بانه در شورای اسلامی گفت: خانواده امینی من را از مراسم تشییع بیرون نکردند اما عده ای که از اعضای خانواده نبودند عمدا مانع سخنرانی من شدند. .

بهزاد رحیمی با اشاره به آخرین وضعیت شهر سکز گفت: در شهر سکز نیز مانند بسیاری از شهرهای کشور مردم به نشانه اعتراض در میادین تجمع کردند. ساعت ها در میادین بودند و شعار می دادند. عده ای نیز که قصد توهین و آسیب رساندن به اموال عمومی را داشتند دستگیر شدند. امیدواریم مردم تا روشن شدن کامل این ماجرا سکوت کنند تا شاهد حادثه دیگری از این دست نباشیم. این عزیزان همشهری ما و فرزندان مردم هستند. اگر بر اثر سهل انگاری یا بی احتیاطی طرفین اتفاقی برای این عزیزان بیفتد باز هم غمگین خواهیم بود.

اینترنت موبایل در ساکس خاموش است

وی گفت: آمار دقیقی از دستگیرشدگان ندارم. اما بیشتر آنها آزاد شدند. بر اساس گزارش ها برخی از آنها در بازداشت به سر می برند. اینترنت خانگی در شهر متصل است، اما موبایل نه. بعد قطعا مرتبط بود. اما از دیروز دوباره اینترنت موبایل قطع شده است، در صورت تداوم آرامش فعلی، به زودی اینترنت وصل می شود.

خانواده امینی اصرار دارند که دخترشان بیمار نبوده است

نماینده مردم سکا و بنا در شورای اسلامی تصریح کرد: خواسته اصلی خانواده امینی روشن شدن ابعاد این حادثه است. خانواده اصرار دارند که دخترشان بیمار نبوده اما بر اثر سکته قلبی فوت کرده است. درخواست خانواده امینی روشن شدن ابعاد پرونده است.

وی در ادامه تاکید کرد: روز قبل از مراسم تشییع برای تحویل گرفتن پیکر خانم مهسا امینی رفتم و در تشییع شرکت کردم. بعد از ظهر با مسئولان استان به مسجد رفتم. من هم به خانه خانواده امینی رفتم. بالاخره فردای آن روز قرار شد با هماهنگی امام جماعت مسجد و عزاداران سخنرانی 20 دقیقه ای داشته باشم. در این میان چند نفری که یا در مسائل انتخابات با من اختلاف نظر داشتند یا خودشان از این موضوع ناراحت شدند و مانع صحبت من شدند.

بیشتر بخوانید  فیلتر گوگل | فیلتر شدن موتور جستجوی گوگل در ایران امروز ۲۲ تیر ۱۴۰۱ – ایران چطور

وی افزود: هیچکس مرا از مراسم بیرون نکرد. برخی احساساتی شدند. حساب شده به نظر می رسید. چون دوربین هم در دست داشتند. به احترام جماعت نشستم و سخنرانی نکردم و بعد از نماز خدمت را ترک کردم. خانواده آمنه هم همراه من بودند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *