اینترنت از چهارباخ تا میدان نقش جهان در اصفهان رایگان خواهد بود



به گزارش خبرنگار ایرنا ، علیرضا سالاریان روز دوشنبه در نشستی با رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در مرکز اصفهان اظهار داشت: شهرهای جهانگردی امکاناتی را برای گردشگران خارجی خود در نظر می گیرند که بر اساس آن اصفهان را ارائه داده ایم شهرداری برای ارائه Wi-Fi رایگان. “گردشگران قرار داده است.

وی ترافیک سنگین در اصفهان را یک نکته منفی برای گردشگران خارجی عنوان کرد و افزود: با توجه به ظرفیت گردشگری زیاد اصفهان ، حذف ترافیک در این منطقه برای شهر یک ضرورت است.

رئیس دفتر وزارت امور خارجه در اصفهان ناجا را خواستار جدی گرفتن دلایل ترافیک در این شهر شد و گفت: ترافیک سنگین شهری حرکت گردشگران خارجی در اصفهان را مختل کرده است.

وی حذف ترافیک در مرکز شهر را که تلاقی گردشگری محسوب می شود ، یک الزام خواند و گفت: وجود ترافیک سنگین در مسیرهای گردشگری در اصفهان برای گردشگران جذاب نیست و در این منطقه با شهرداری ، شهر دیدار کردیم شورای ، فرماندار و رادیو و تلویزیون. ما برای حل مشکل ترافیک در قسمتهای اصلی شهر نسبت به آنها و همچنین رسانه ها جدی شده ایم.

سالاریان فرهنگ سازی در این زمینه را ضروری دانست و گفت: باید مقررات آموزش داده شود تا شاهد گره های کور جاده ها نباشیم و از بروز هرگونه تصادف جلوگیری کنیم.

وی همچنین بر لزوم بهبود چراغ های راهنمایی و ترویج فرهنگ شهروندی هنگام عبور از خطوط عابر پیاده تأکید کرد.

رئیس دفتر وزارت امور خارجه در اصفهان نقش معاون راهنمایی و رانندگی شهرداری پلیس راهور را در از بین بردن ترافیک شهری موثر خواند و افزود: تا زمانی که ترافیک در مرکز شهر و مقاصد گردشگری از بین نرود ، این یک جواهر نخواهد بود. خاورمیانه. “

بیشتر بخوانید  عربستان سعودی میزبان رزمایش مشترک نیروهای امنیتی شورای همکاری خلیج فارس است

سالاریان کمبود تجارت بین المللی در اصفهان را نقطه ضعف عنوان کرد و گفت: جاذبه های گردشگری اصفهان باید توسط گردشگران شنیده شود ، از جمله پروژه شاخص شهر مرکز همایش های بین المللی شهر و اقدامات خوب اصفهان در پرستاری و اتلاف.

وی گفت: از دست دادن گذرنامه اگر در ایران تخلف محسوب نشود ، در سایر کشورها جرم محسوب می شود و همین مسئله تعداد ایرانیانی را که در کشورهای خارجی تخلف می کنند افزایش داده و آنها را در لیست سیاه قرار داده است.

سالاریان گفت: اگر در گذشته گردشگران خارجی برای حل مشكلی باید به تهران می رفتند ، امروز می توانند به كنسولگری بروند.

وی همچنین از عملکرد جزایر به عنوان رسانه شکایت کرد و گفت: “هماهنگی رسانه ای برای پوشش بهتر اخبار و اطلاعات و پیشرفت در جهت اهداف سازمان ها ضروری است.

رسانه ها باید از هات کیپ دور باشند

رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در مرکز اصفهان با بیان اینکه این خبرگزاری بیش از هشت دهه است که فعالیت می کند و اخبار آن به 9 زبان بین المللی پوشش داده می شود ، گفت: سیاست سختگیرانه و کارشناسی دروازه بانان ایرنا خبر کیفیت و دقت را افزایش می دهد. “اخبار این رسانه ملی شده است.

سیدحسن جوادی زاده با اشاره به اینکه برخی رسانه ها سعی دارند با دزدکاری مخاطبان را جذب کنند ، توضیح داد: ایرنا در مقایسه با سایر رسانه ها از جایگاه ویژه ای برخوردار است ، زیرا بعد از هر جایگاه سیستم ، همه مخاطبان ایرنا را تنها رسانه رسمی کشور می دانند ، چگونه این رویداد را منعکس می کند.

بیشتر بخوانید  فرش قرمز بازار طلای سیاه برای ایران

وی گفت: دیپلماسی شهر برای ایرنا بسیار مهم است ، بنابراین تقویت تعامل رسانه ای با نمایندگی وزارت امور خارجه در استان می تواند در این زمینه مفید باشد.

جوادی زاده گفت: توجه به منافع کشور در اولویت اهداف ایرنا است و اخبار زیادی وجود دارد که به لطف دروازه بان خبر خوش در این سازمان از هر حادثه جلوگیری شده و این موضوع یکی از ارکان رسانه ملی ما است. ما نیستیم.

به گزارش ایرنا ، اصفهان به دلیل جاذبه های فراوان یکی از مراکز گردشگری ایران محسوب می شود.

در این شهر می توانید از جاذبه های گردشگری بی نظیری مانند میدان نقش جهان ، مسجد شیخ لطف اله ، کاخ چهلستون ، بازار اصفهان ، کلیسای واناک ، مسجد جامع اصفهان ، منار جانبان و غیره دیدن کنید.

برخی از مهمترین و زیباترین پلهای ایران مانند سیوسه پل و پل خواجو در این شهر واقع شده اند.

علاوه بر بناهای تاریخی معروف ، مناظر جذاب مانند موزه موسیقی ، آکواریوم اصفهان ، محله ارامنه ، خیابان چهارباخ ، کوه صفه ، پارک جنگلی ناژوان و موارد دیگر. آنها کاوش در این شهر را لذت بخش تر می کنند.

استان اصفهان با پنج میلیون نفر جمعیت با بیش از 22000 اثر و بنای تاریخی به عنوان مرکز گردشگری ایران شناخته شده است که بیش از 1800 مورد از این تعداد به ثبت ملی رسیده اند.

هفت اثر از بناهای تاریخی اصفهان به نام های میدان نقش جهان ، کاخ چهلستون ، باغ فین کاشان و مسجد جامع و سه قنات به نام های وزوان ، مزدآباد و لونا در سراسر جهان ثبت شده و مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی است.

بیشتر بخوانید  خبر مهم از حقوق بازنشستگان از زبان نماینده مجلس

اصفهان دارای حدود 150 هتل ، 444 اقامتگاه بوم گردی ، 70 هتل سنتی ، 150 مهمانسرا و 230 مهمانسرا و بیش از 35000 تختخواب است.

این منطقه با یک سوم صنایع دستی جهان و نیمی از صنایع دستی این کشور به “شهر جهانی صنایع دستی” معروف شده است. از 602 کاردستی شناسایی شده در جهان ، 299 مورد مربوط به ایران و 196 مورد مربوط به استان تاریخی و هنری اصفهان است.

استان اصفهان به عنوان یک حجم ، 60٪ از تولیدات صنایع دستی کشور را شامل می شود ، از جمله گلدوزی و حکاکی از طلا ، ترمه و ظروف نقره ، تذهیب و نوشتن کتاب ، قرآن ، نقاشی و نقاشی قطعات و منبت. و حکاکی روی فلزات مختلف شهرت جهانی دارد.

اصفهان در حال حاضر خواهر خواهر شیان ، فلورانس ، داکار ، کوالالامپور ، کویت ، بارسلونا ، فرایبورگ ، سن پترزبورگ ، لاهور ، هاوانا ، ایاسی ، ایروان و بعلبک است.

دیدگاهتان را بنویسید