ایستگاه پایانی لیگ دسته اول فوتبال و رونمایی از مسافران لیگ برتر / 2 کوهنورد از طریق زرد ، بنفش یا نارنجی – اخبار فوتبال ایران – اخبار ورزشی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم، پرونده این فصل از لیگ دسته اول لیگ فوتبال امشب (دوشنبه) با برگزاری سی و چهارمین و آخرین هفته مسابقات بسته خواهد شد و قطار این مسابقات به ایستگاه نهایی خواهد رسید. این سه تیم فرصت دارند در ایستگاه شادی پیاده شوند و به استثنای سه مسابقه ، مسابقات باقیمانده تشریفاتی خواهد بود. فجر سپاشی ، هواداران و بادران با 57 امتیاز و با توجه به تفاضل گل از رده های اول تا سوم جدول برنده شده اند و دو تیم از این تیم ها به بیست و دومین دوره لیگ برتر می روند.

در کرج ، تهران و انزلی سه جام برای قهرمان مسابقات تدارک دیده شده است و هر سه تیم علاوه بر پیروزی ، باید تلاش کنند تا تفاضل گل خود را برای رسیدن به لیگ برتر افزایش دهند. قابل ذکر است که در لیگ بعدی حداقل یک شانس (1 + 1) به فوتبال تهران اضافه می شود (در صورت سقوط سایپا و پیکان) که می تواند به دو شانس برسد.

در حساس ترین بازی هفته ، فجر سپاشی میهمان گل ریحان خواهد بود. زردهای فجر در هر سه مسابقه اخیر رقبای خود را شکست داده و پیروزی های ارزشمندی مقابل هواداران و شاهین کسب کردند. با توجه به برتری پنج گل فجر در تفاضل گل نسبت به بادران ، به نظر می رسد این پیروزی با اختلاف کمی تمایل شیرازی کاکوس به بازگشت به لیگ برتر را تفسیر کند. گل ریحان با هشت شکست متوالی و سقوط زود هنگام به لیگ دسته دوم همراه است ، اما لازم به ذکر است که این تیم در دو فصل گذشته به فجر سپاشی نباخته است.

بیشتر بخوانید  فردا چهارشنبه ۲۹ آذرماه مدارس تهران در تمامی مقاطع مجازی شد

لیگ دسته اول فوتبال ، تیم فوتبال هواداران ، تیم فوتبال فجر سپاسی ، تیم فوتبال بادران ،

هواداران امروز در خانه به مصاف شهرداری آستارا می روند. نماینده بنفش تهران از همان ابتدا یکی از رهبران بود و با وجود مشکلات مختلف از جمله مشکلات مالی ، توانست ثبات خود را در نتیجه گیری حفظ کند. این تیم که فصل گذشته با خرید سهمیه سفید پاکدشت متولد شد ، تنها یک قدم تا رسیدن به لیگ برتر فاصله دارد و امیدوار است در خانه جشن بگیرد. البته این هوادار در مقابل تیمی که هفته گذشته با شش گل از سد ریحان عبور کرد کار سختی دارد. تیم شهرداری در این بازی از سد هواداران عبور کرد و قهرمان نیم فصل شد اما کم کم پایین آمد و به جایگاه سیزدهم رسید.

امروز بادران نیز در باتلاق انزلی با سخت کوشی روبرو است. نارنجی ها در سه هفته گذشته پیروز ، تساوی و باختند و ملوانان نیز همین آمار را ثبت کرده اند. شاگردان امید روانخا برای مشخص شدن تلاش 5 ساله بادران برای صعود به لیگ برتر به پیروزی پورگل در برابر ملوان نیاز دارند و توقف فجر یا هواداران بهترین خبر برای آنها خواهد بود.

در انتهای جدول تعیین تکلیف ترک تحصیل قبل از هفته گذشته قرار دارد. تیم های گل ریحان البرز ، نود ارومیه و چوکای تالش فصل آینده را در لیگ دسته دوم سپری می کنند و تاکنون افزایش تیم های مس شهربابک و شهرداری همدان در لیگ یک قطعی شده است.

برنامه مسابقات از هفته سی و چهارم لیگ دسته اول فوتبال فوتبال به شرح زیر است:

سه شنبه ، 29 ژوئیه – 7:45 بعد از ظهر

بیشتر بخوانید  سخنگوی دولت جلسه شورای عالی اداری را پخش کرد

قشقایی شیراز – پارس جنوبی جم ، ورزشگاه پارس شیراز
ملوان بندرانزلی – بادران تهران ، ورزشگاه تاهتی انزلی
آرمان گوهر سیرجان – تالش چوکا ، ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان
رایکای بابل – خوشه طلایی ساوه ، استادیوم هفتم بابل
استقلال خوزستان – مس کرمان ، ورزشگاه تختی اهواز
هوادار تهران – شهرداری آستارا ، ورزشگاه گدیر ، تهران
شاهین شهدایی بوشهر – استقلال ملاشانی ، ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر
گل ریحان البرز – فجر شهید سپاشی شیراز ، ورزشگاه انقلاب کرج

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید