ایستگاه پایانی فصل بیستم ؛ آیا مسجد سلیمانی در لیگ باقی مانده است؟



ایسنا / خوزستان نمایندگان خوزستان در هفته آخر لیگ برتر به مصاف رقبای خود می روند.

آخرین مسابقات هفتگی لیگ برتر کشور در فصل بیستم همزمان با ساعت 21:15 امشب (جمعه) آغاز می شود ، زمانی که صنعت نفت آبادان برای بقا با آلومینیوم اراک به مصاف تیم ماشین سازی تبریز ، نفت مسجدسلیمان می رود. واقع شده است و فولاد با پدیده مشهد روبرو می شود.

صنعت نفت آبادان – ماشین سازی

به گزارش ایسنا ، تیم فوتبال نفت آبادان که شروع خوبی در این فصل داشت و حتی امیدوار بود علی رغم مشکلات فراوان حداقل به سهمیه آسیا برسد ، مشکلات را پشت سر گذاشت و در هفته آخر لیگ برای صعود به یک نتیجه خوب کسب کرد. دو قدم در جدول وجود دارد و احتمالاً یک رقم مخالف ماشین سازی تبریز است. اگرچه ماشین سازی برای نشان دادن سطح ناب فوتبال و دفاع از حیثیت خود هفته ها به لیگ برتر سقوط کرده اما مطمئناً او با تمام وجود بازی خواهد کرد و بازی آسانی برای نفت نخواهد بود. البته شرکت های نفتی نیز اعلام کرده اند که به دلیل صدمات زیادی که دارند امروز با ترکیبی متفاوت به صنعت خودرو می آیند و فرصت های بیشتری به جوانان خود می دهند.

آلومینیوم اراک – روغن مسجد سلیمان

شاید تعداد کمی از مردم تصور می کردند که بقای شرکت های نفتی که لیگ را به خوبی آغاز کرده اند به جایی می رسد که در هفته آخر باید برای بقا بجنگند. نفت که کارش اکنون بازی با آلومینیوم برای زندگی مجدد در لیگ برتر است ، باید امروز بتواند اراکی را شکست دهد تا به بازی ذوب آهن و سایپا که گزینه سقوط نیز هستند نگاه نکند. از فکر ماندن در لیگ خلاص شوید. البته حریف نفت تیم آسانی نیست اما از آنجا که دانشجویان روشنفکر در این بازی محکوم به مرگ و زندگی هستند ، مطمئنا بازی متفاوتی از مسابقات قبلی به نمایش می گذارند و روز سختی برای شاگردان منصوریان خواهد بود . این بازی می تواند یکی از مسابقات جالب آخرین ایستگاه فصل بیستم فوتبال باشد.

بیشتر بخوانید  سردرگمی میان دلار و طلا تشدید شد

پدیده فولاد است

شاگردان نکونام در هفته گذشته برای کسب سهمیه خود مانند فصل قبل دوباره کشیده شدند. فولاد باید بتواند پدیده را شکست دهد تا در صورت تساوی یا شکست توسط گوهر گهر ، تیم چهارم جدول ، در رده چهارم قرار گیرد و شانس کمی برای رسیدن به سهمیه آسیا داشته باشد. فولاد که با پیروزی در دربی خوزستان به مشهد سفر می کند ، مطمئناً روحیه خوبی برای غلبه بر پدیده دارد. این مسابقه همچنین می تواند یکی از بازیهای حساس آخر هفته لیگ برتر باشد. مسابقه ای که می تواند با شانس آسیایی شدن فولادی ها به پایان برسد. البته شاگردان نکونام در جام حذفی نیز شانس رسیدن به سهمیه آسیا را دارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید