مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ایران یکی از بزرگترین قدرتهای دفاع هوایی جهان است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر امیر صباحی فرد ، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش به ارومیه گفت: “امروز ما در ساخت و خرید تجهیزات دفاعی با هیچ کشوری ارتباطی نداریم و جمهوری اسلامی ایران یکی از بزرگترین نیروهای پدافند هوایی جهان است.” گروه پدافند هوایی.

امیر علیرضا صباحی فرد ، فرمانده نیروهای پدافند هوایی ارتش ، در ادامه بازدید از پدافند شمال غربی ، از سایت رادار مطلع الفجر در پلداش ، ایستگاه شناسایی پدافند هوایی ارومیه و گروه پدافند هوایی ارومیه بازدید کرد. آمادگی و توان دفاعی از موقعیت ها

وی در میان کارکنان و فرماندهان گروه پدافند هوایی ارومیه گفت: رادار مطلع الفجر یکی از تجهیزات 100٪ محلی است که توسط دستان قدرتمند و قدرتمند متخصصان ما در ایران اسلامی ساخته شده است که در این مهم در حال فعالیت است. منطقه مرزی امروز.

وی افزود: وقتی به تاریخچه تجهیزات پدافند هوایی در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن نگاه می کنیم ، می بینیم که تجهیزات مورد استفاده ما فقط تجهیزات خارجی بود ، اما امروز طبق منویات فرمانده معظم کل قوا نیروهای مسلح (مدظله العالی) تا این مرحله ما به قدرت و توانایی درونی برای شناسایی انواع پرندگان و پرندگان کوچک در آسمان ایرانی اسلامی و فراتر از مرزهای سیستم های بومی خود رسیده ایم و هیچ وابستگی به هیچ یک نداریم. کشور در ساخت و خرید تجهیزات دفاعی و جمهوری اسلامی ایران در زمینه پدافند هوایی نه تنها یکی از بهترین ها در منطقه بلکه در جهان است.

فرمانده نیروهای پدافند هوایی به نیروی بازدارنده ایران اشاره کرد و ادامه داد: طبق گفته فرمانده کل نیروهای پدافند هوایی ، ما می توانیم مرحله را پشت سر بگذاریم و اکنون می توانیم بگوییم که می توانستیم ؛ اگر دشمنان ما جرات آرزوی آسمانهای مقدس ایران اسلامی را ندارند ، به دلیل همین سیستم های محلی است که قدرت بازدارندگی سیستم های دفاعی در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.

امیر صباحی فرد خطاب به کارکنان گروه پدافند هوایی ارومیه گفت: این روحیه بالا ، ایمان و فداکاری که در کارکنان گروه پدافند هوایی شمال غرب وجود دارد ما را به یاد سالهای دفاع مقدس می اندازد و باعث می شود احساس بهتر و مصمم تری داشته باشیم به مأموریت خود ادامه دهیم. “بیایید جلو برویم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *