ایران پیشنهاد بورل برجام را بررسی می کند



به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان در گفت وگویی در خصوص آخرین وضعیت مذاکرات برجام اظهار داشت: در چهار ماه گذشته از طریق نمایندگان اتحادیه اروپا با طرف آمریکایی در خصوص موضوع لغو تحریم ها پیام رد و بدل کرده ایم و در حال حاضر نیز از طریق نمایندگان اتحادیه اروپا پیام هایی را مبادله کرده ایم. به جایی رسیده‌اند که بریل از مجموعه‌ای از مواضع است، طرف‌های مختلف در مذاکرات پیش‌نویسی را تهیه و به عنوان پیشنهاد هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپا به همه طرف‌ها ارائه کرده‌اند و ما در پایتخت‌ها این پیشنهاد را بررسی می‌کنیم.

توجه ما به خطوط قرمز است

امیر عبداللهیان تصریح کرد: چارچوب مذاکرات، خطوط قرمز و هدفی که در مذاکرات مد نظر داریم مشخص است و پس از بررسی نظرات کارشناسان، آمادگی خود را اعلام کردیم تا در زمان توافق شده، هیئت های دکتر . ایران، 1+4 و آمریکا می توانند به طور غیرمستقیم مذاکرات خود را در وین در خصوص جزئیات بیشتر دنبال کنند تا بر نتایج هر توافقی نظارت کنند.

وی گفت: وزارت امور خارجه به عنوان متولی مذاکرات با حساسیت و دغدغه حقوق ملت ایران، مذاکرات را رصد می کند و برای ما مهم است که خطوط قرمز ما در این زمینه کاملا رعایت شود. توافق آینده.”

وزیر امور خارجه گفت: می خواهم تاکید کنم که برای رسیدن به یک توافق قوی، خوب و با ثبات جدی هستیم و اگر طرف آمریکایی واقع بین باشد و در مذاکرات احتمالی پیش رو انعطاف لازم را داشته باشد، دستیابی به توافق دور از دسترس نخواهد بود. رسیدن.

بیشتر بخوانید  دانلود مداحی وای من از عاشورا زمین و آسمون غمگینه + MP3

دیدگاهتان را بنویسید