مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ایران وارد موج جدید کرونا می‌شود/ اومیکرون ریه‌ها بیشتر درگیر است یا دلتا؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



یکی از اعضای کمیته علمی ستاد کرونا گفت: ما وارد موج جدیدی شده ایم و طی 3 تا 4 هفته آینده به اوج خواهیم رسید.

مینو محرز عضو کمیته علمی ستاد کرونا در خصوص فوت سه هموطن بر اثر تاج گذاری گفت: تاثیر واکسن بر روی امیکرون ضعیف است و لازم است نوبت سوم واکسن دریافت شود زیرا آنتی بادی و ایمنی بیشتر در برابر ویروس.» که عفونت خفیف تری دریافت خواهید کرد.

وی گفت: میلیون ها نفر در کشور هنوز دوز سوم واکسن کووید را دریافت نکرده اند. کشورهای اروپایی و آمریکایی که میزان ابتلا به امیکرون در آنها بسیار زیاد است، با بستری شدن زیاد مواجه نیستند، زیرا درصد بالایی از مردم این کشورها سه دوز واکسن دریافت کردند.

این متخصص عفونی رعایت فاصله فیزیکی، استفاده از ماسک و شستن مرتب دست ها و همچنین تزریق نوبت سوم واکسن کرونا را از اصول مهم پیشگیری از بیماری های امیکرون و شدید دانست و افزود: خوشبختانه این سمت بر خلاف دلتا باعث ایجاد بیماری های زیادی می شود. درگیری.” تبدیل به ریه نمی شود و عمدتاً در دستگاه تنفسی فوقانی باقی می ماند و به همین دلیل قدرت انتقال بسیار بالایی دارد.

یکی از اعضای هیئت علمی ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کرونا در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان گفت موج ششم به دلیل افزایش پرونده‌های امیکرون در کشور آغاز شد، توضیح داد: می‌رسیم.

این متخصص در پاسخ به این سوال که آیا این ویروس در حال حاضر ویروس غالب در کشور Omicron است یا دلتا، گفت: از آنجایی که ما در حال بررسی همه موارد مثبت کووید در مورد عفونت Omicron نیستیم، نمی توان در مورد این موضوع اظهار نظر کرد و در کشور ما نیز نمی توان آن را بررسی کرد. گفتن همه موارد اومیکرون هستن ولی الان این طرف جای دلتا رو میگیره.

بیشتر بخوانید  لحظه سرقت لوازم داخل خودروی پژو ۲۰۶ توسط سارق در مشهد! / فیلم


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *