ایران نذر کرده روسیه به اوکراین حمله کند! خبر فوری – ایران چطور


ایران قول داده روسیه به اوکراین حمله خواهد کرد! آخرین اخبار از صادق زیباکلام، تحلیلگر سیاسی و استاد دانشگاه | چگونه با ایران باشیم؟

صادق زیباکلام امروز در صفحه مجازی خود این جمله را نوشت:

ایدئولوژی ضدغربی حاکم بر ایران و ناگزیر بودن قرار دادن تمام تخم های خود در سبد روسیه و چین، ایران را وادار کرده است که از خدا بخواهد که روابط چین و روسیه را با غرب خصمانه کند. چقدر غم انگیز است که چهار دهه بعد از انقلاب روزی در آغوش کشمکش و دشمنی شرق و غرب هستیم.

43 سال پیش که انقلاب کردیم، بر فراز آسمان پرواز کردیم و با این حال معتقد بودیم که جهان به زودی شاهد تولد پارادایم جدیدی خواهد بود و

این تحول سیاسی، اجتماعی و اقتصادی، یک نظام مدرن بی بدیل، یک پارادایم بی سابقه و جهانی جدید در برابر شرق و غرب خواهد بود. الگویی که بشریت، شرق و غرب، برای تقلید در کشورهای خود صف آرایی خواهند کرد. و الگوی جدید را که از مدل ها و نظام های شرقی و غربی متمایز است، با افتخار جمهوری اسلامی ایران نامیده ایم.

اما امروز به جایی رسیده‌ایم که باید قسم بخوریم که روسیه به اوکراین حمله خواهد کرد، چین به خاطر تایوان با آمریکا مشکل خواهد داشت، یا اتحادیه اروپا در بحران خواهد بود و دیگران بدبخت خواهند شد. می تواند به اجماع برسد.

به هر کس که میبندم جز در دل توبه کن

یادت باشه هرجا نشستم توبه کن

از پشیمانی تو صد بار توبه کردم

توبه ای که صد بار شکستم توبه کن

بیشتر بخوانید  کنایه سنگین عباس عبدی به انگلیسی صحبت کردن وزیر خارجه دولت رئیسی در سازمان ملل

نظر شما در مورد آنچه او گفت چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید