ایران خودرو فروش فوق العاده و پیش فروش ۷ محصول را از امروز آغاز می کند



آنچه دیگران می خوانند:

پس از گذشت دو هفته از اجرای طرح فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو که دومین دوره فروش خود ایران خودرو پس از پایان عمر سیستم یکپارچه توزیع خودرو بود، این گروه خودرویی اکنون چهلمین عادی فوق العاده خود را راه اندازی کرده است. طرح فروش و سی ام از امروز (پنجشنبه) به مدت چهار روز طرح پیش فروش یکساله محصولات خود را با قرعه کشی اجرا می کند.

همزمان ایران خودرو، همزمان با این طرح (فروش عادی)، مرحله هشتم فروش ویژه و پیش فروش یکساله محصولات ایران خودرو جهت حمایت از خانواده و جوانان جمعیت (به ویژه مادران) و چهارمین فروش ویژه و پیش فروش یک ساله محصولات در قالب طرح جایگزینی خودروهای فرسوده.

در این مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، در هر سه قالب (عادی، جمعیت جوان و جایگزینی خودروهای فرسوده) دو محصول سورن پلاس و پژو پارس سفارشی ELKS با موتور KSU7p عرضه می شود.

همچنین در این مرحله از پیش فروش یک ساله محصولات خود، پنج محصول شامل تارا در مدل های دستی و اتوماتیک، توربوشارژر شش سرعته دستی دناپلاس با کنترل برقی، توربوشارژر اتوماتیک دناپلاس و راناپلاس را روانه بازار کرده است.

متقاضیان از امروز (پنجشنبه 28 آبان ماه) چهار روز فرصت خواهند داشت تا با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir ثبت نام اولیه را تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید  ببینید | ژاله صامتی ادای کارن همایونفر را در آورد

بخشنامه های فروش این دوره از محصولات گروه صنعتی ایران خودرو جدا از طراحی معمولی، جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده در این لینک قابل مشاهده است.

پس از پایان مهلت ثبت نام، مراسم قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس واحد بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار و مراسم از طریق سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و همچنین به صورت زنده پخش می شود. وب سایت شرکت به آدرس آپارات به آدرس ikco_ir

لیست برندگان قرعه کشی حداکثر تا سه روز پس از پایان مهلت ثبت نام از طریق سایت فروش آنلاین و از طریق ارسال پیامک منتشر می شود و برندگان ظرف سه روز فرصت دارند کل مبلغ خودرو را در طرح فروش ویژه و مانده طرح یکساله پیش فروش از محصولات سپرده از طریق همین سایت برای فروش آنلاین؛ در صورت عدم پرداخت، ثبت نام متقاضی باطل تلقی خواهد شد.

لازم به ذکر است بر اساس قانون مصوب 50 درصد ظرفیت تولید برای طرح حمایت از خانواده و جوانان و 10 درصد ظرفیت برای طرح تعویض خودروهای دست دوم در نظر گرفته شده است.

شرایط ثبت نام همانند روال قبلی، اختصاص یک دستگاه به هر کد ملی، فاصله خرید 48 ماهه از هر دو خودروساز، نداشتن پلاک فعال و گواهینامه معتبر می باشد.

لازم به ذکر است که شرایط فروش در طرح ویژه جوانان و تعویض خودروهای فرسوده نیز یکسان است و تنها تفاوت در کد خودرو است که مشتریان می توانند با استفاده از آن خودروی مورد نظر را در طرح مورد نظر در زمان اعلام شده انتخاب کنند. ثبت.

بیشتر بخوانید  پیام رهبر انقلاب به تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی

منبع: ایسنا


دیدگاهتان را بنویسید