ایران خودرو آتش به مالش زد



آنچه دیگران می خوانند:

طبق اخبار شما: ایران خودرو در جدیدترین طرح فروش خودرو از تحویل خودرو به مادران بدون قرعه کشی خبر داد. قیمت کارخانه پژو 207 مدل TU3 حدود 323803700 تومان می باشد. از آنجایی که این خودرو به عنوان طرح فروش ویژه ایران خودرو (ویژه متقاضیان جوان) عرضه می شود، متقاضیان باید کل مبلغ را یکجا پرداخت کنند.

سایت ثبت نام ایران خودرو برای مادران

تکمیل مراحل ثبت نام خودرو بدون ترسیم مادر تنها با مراجعه به سایت فروش اینترنتی به آدرس https://esale.ikco.ir/ امکان پذیر است. در صورت پرداخت از طریق سایت دیگری، ایران خودرو مسئولیتی نخواهد داشت.

شرایط ثبت نام خودرو مادران خرداد 1402

همانطور که تاکنون گفته شد، مادران دارای دو فرزند یا بیشتر می توانند با تکمیل مراحل ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو مادران از سهمیه 50 درصدی خودروساز استفاده کنند. اما همه مادران دو یا چند فرزند ندارند. به عبارت دقیق تر، شرط مهم این است که فرزند دوم خانواده یا بیشتر از نوامبر 1400 به دنیا آمده باشد.

طبق آخرین اطلاعیه ایران خودرو در خصوص فروش فعلی پژو 207 TU3; مادرانی که سال گذشته مراحل ثبت نام سامانه یکپارچه محصولات ایران خودرو را طی کردند و اسامی آنها از سوی گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان سومین اولویت تابستان 1402 برای دریافت خودرو پژو 207 TU3 اعلام شد. ارسال پیامک توسط این شرکت، می تواند در طرح شرکت کند. فروش بدون قرعه کشی برای مادران برای شرکت در مهلت تحویل 90 روزه. سامانه پیام کوتاه ایران خودرو 300096440 می باشد و کلیه پیامک ها از طریق شماره مذکور ارسال می شود.

بیشتر بخوانید  آخرین شهاب باران پاییزی را از دست ندهید | بامداد جمعه ۲۶ آبان ماه شهاب باران

مهلت پرداخت فروش فوق العاده ایران خودرو خرداد ماه است

به گزارش پایگاه خبری ایران خودرو، آخرین مهلت پرداخت طرح فروش فوق العاده ایران خودرو روز یکشنبه 7 خرداد ماه است. واریزی از 17 ژوئن اعلام شد. برای تکمیل مراحل ثبت نام خودروی مادر، پرداخت کامل مورد نیاز است.

انصراف از ثبت نام ایران خودرو (پژو 207 TU3)

طبق شرایط انصراف ایران خودرو، در صورت انصراف مشتری و همچنین در صورت وجود مغایرت در شرایط تایید مشتری (شرایط عمومی و ویژه) در هر مرحله تا زمان تحویل خودرو، ثبت نام پژو 207 TU3 متقاضی انجام خواهد شد. تکمیل شده تلقی می شود و پرداخت باطل می شود و حداکثر ظرف مدت 20 روز بدون سود انصراف به شماره شبای تعیین شده به مشتری عودت داده می شود و شرکت مسئولیتی در قبال تحویل خودرو ندارد.


دیدگاهتان را بنویسید