ایران تنها کشوری است که به حقوق زنان احترام می گذارد



به گزارش سلام نو به نقل از مهرا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت با اشاره به تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در 22 اسفند ماه سال 96 اظهار داشت: در تقویم کشوری سال گذشته این روز شهید جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جانباخته، افزود: ایشان گفتند که بزرگداشت شهدا برای آینده کشور حیاتی و ضروری است و باید توجه مادی و معنوی شود. جامعه شهدا».

امام جمعه در ادامه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در عالم تبیین اشاره کردند و فرمودند: وقتی دشمن هدف باشد و میدان را ترک کند، دنیا تمام است.

رسالت اصلی جهاد تبیان بر عهده رسانه ها به ویژه صدا و سیما است

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه جهاد تبیین رسالت اصلی مردم انقلاب و رسانه ها به ویژه صدا و سیما است، افزود: دشمن تمام تلاش خود را برای نابودی انقلاب اسلامی از طریق جنگ نرم به کار بسته است.

آیت الله فلاحتی به مقایسه انقلاب اسلامی با کشورهای پیشرفته توسط برخی افراد اشاره کرد و یادآور شد: مقایسه انقلاب اسلامی با کشورهای توسعه یافته باید در 40 سال گذشته باشد.

وی با اشاره به موانع و مشکلات پیش روی انقلاب اسلامی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، نیروهای سلطه از همه هجمه های خود از جمله جنگ هشت ساله و قیام 1367 علیه نظام جمهوری اسلامی استفاده کرده اند. “

بیشتر بخوانید  امنیت ملی در خطر است! | مهاجرت وخطر عقب ماندگی فناورانه

امام جمعه رشت با استناد به گزارش های بسیاری از کشورهای پیشرفته درباره ضدانقلاب، افزود: اگر کشورهای دیگر پیشرفت می کردند، اما پیشرفت معنوی نداشتند، غرب و اروپا از نظر روحی ذلیل می شدند.

ایران تنها کشوری است که به حقوق زنان احترام می گذارد

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که حقوق زنان را در عرصه های مختلف رعایت می کند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با تعهد جوانان و مردم خود به قله های بلندی دست یافته است.

وی آمریکا را مقصر جنگ اوکراین دانست و گفت: در جنگ روسیه و اوکراین معتقد بودیم رسانه های غربی دروغگوی محض هستند.

امام جمعه رستا در خصوص حقوق فرزندان توسط والدین بر اساس سبک زندگی اسلامی گفت: رعایت حقوق فرزندان برای والدین لازم است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه برنامه معنوی در دوران بارداری موثر است، گفت: تلاوت قرآن اکسیر بزرگی است و مادر نباید در دوران بارداری حواسش به تلاوت قرآن باشد.

وی ایجاد فضایی آرام، لطیف و معنوی برای مادر در دوران بارداری را برای زن مهم دانست و یادآور شد: والدین در دوران بارداری از پرخاشگری نسبت به یکدیگر پرهیز کنند.

دیدگاهتان را بنویسید