مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ایران امنیت اسرائیل را تهدید می‌کند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سایت طلا ، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که به واشنگتن سفر کرده، در دیدار با مقام‌های آمریکایی بار دیگر به عجز و لابه درباره خطری که ایران می‌تواند برای موجودیت این رژیم جعلی داشته باشد، پرداخت.

گانتز امروز (جمعه) با ادعای اینکه ایران در حال آماده‌شدن برای اقدام علیه تل‌آویو است، مدعی شد که این رژیم نیز برای هر سناریویی آماده می‌شود و هر کاری را که لازم است برای حفاظت از خود انجام خواهد داد.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، او پس از دیداری که با «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا داشت، طی کنفرانسی ادعا کرد: «ایران فقط تهدید فیزیکی برای امنیت ما نیست بلکه تهدیدی ملموس برای شیوه زندگی و ارزش‌های مشترک ما است».

وزیر جنگ تل‌آویو در ادامه ادعاهای مضحک خود افزود: «ایران در آرزوی تبدیل شدن به یک قدرت مسلط با هدف از بین بردن همه آثار آزادی و صلح در خاورمیانه و فراتر از آن است. برنامه هسته‌ای وسیله‌ای برای اهداف سلطه‌طلبانه آنهاست».

بر اساس این گزارش، گانتز مدعی شد که ایران در مذاکرات با قدرت‌های جهانی، پیشنهادات خوبی ندارد و فقط با زمان بازی می‌کند.

دفتر او همچنین طی بیانیه‌ای اعلام کرد که گانتز در گفت‌وگو با «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا در مورد توسعه بیشتر روابط بین تل‌آویو و سایر امضاکنندگان توافقنامه‌های عادی سازی که سال گذشته امضا شد، و امکان عادی‌سازی روابط با شرکای جدید منطقه‌ای بحث کرد.

این در حالی است که پیش‌تر پایگاه «آکسیوس» از بروز اختلاف در کابینه «نفتالی بنت»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره برجام و ایران خبر داده بود.

بیشتر بخوانید  جهانگیری به دفتر رئیس قوه قضاییه رفت + عکس

مقام‌های اسرائیلی می‌گویند گانتز و «یائیر لاپید»، وزیر خارجه این رژیم به طرز فزاینده‌ای از رویکردهای تقابل‌جویانه نفتالی بنت نگران هستند.

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *