ایران از اروپا امن تر است


به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، وزیر کشور آنچه در قالب ایران هراسی برای جلوگیری از ورود گردشگران به ایران مطرح می شود را غیرمنطقی و نادرست دانست و گفت: احتمالا امنیت ما بهتر از اروپا و امنیت است. “گردشگرانی که به ایران سفر می کنند. ایران نگران نباشید.

ماشین تبلیغاتی رسانه های بیگانه سالهاست که ایران هراسی را در افکار عمومی جهان ترویج می کند. جای تعجب نیست که وقتی آمارها حکایت از افزایش گردشگران خارجی در ایران دارد، بلافاصله بسته های تبلیغاتی ضد ایرانی و ایران هراسی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی افزایش می یابد.

احمد وحیدی درباره امنیت به عنوان زیرساخت گردشگری و تامین آن برای گردشگران خارجی گفت: امنیت در کشور ما بسیار خوب است حتی در مقایسه با کشورهای اروپایی احتمالا امنیت ما بهتر است.

وی گفت: آنچه دیگران در قالب ایران هراسی برای جلوگیری از آمدن گردشگران به ایران تلاش کرده و بیان کرده اند سخنان غیر منطقی و نادرستی است.

وزیر کشور گفت: ما مشکل امنیتی نداریم، البته گاهی مشکل ما را زیاد می کنند، آن مشکلات به طور طبیعی در کشورهای دیگر وجود دارد و به وفور وجود دارد، مشکلاتشان را زیاد نمی کنند. اما در اینجا حتی یک مشکل کوچک تبدیل به یک مشکل بسیار بزرگ می شود.

وحیدی تصریح کرد: به هر حال امنیت ما بسیار خوب است و گردشگران در سفر به ایران نباید دغدغه ای داشته باشند.

اعلامیه ایران از اروپا امن تر است اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

<п>اعلامیه ایران از اروپا امن تر است اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

بیشتر بخوانید  فوتبال ایران قطر ساعت چنده | ساعت بازی فوتبال ایران و قطر امروز | ایران و قطر ساعت چند بازی دارد

دیدگاهتان را بنویسید