مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ایده ژست پاییزی این بازیگر شیک پوش در فضای مجازی منتشر شد!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


شبنم کولیحانی در 28 آبان 1356 در تهران به دنیا آمد. شبنم بازیگری را از سال ۱۳۷۶ با بازی در تئاتر آنتیگونه در تئاتر شهر تهران آغاز کرد. مدتی به فروش سرامیک و پارکت در یک مغازه مصالح ساختمانی روی آورد و مورد توجه شهریار بحرانی قرار گرفت و در سال 1357 برای سیمرغ داران زیادی کوبلن بافت و در فیلم مریم مجداس به کارگردانی شهریار بحرانی درخشید. .

او در این فیلم نقش مریم مادر عیسی مسیح را بازی کرد. او در اولین سریال تلویزیونی خود با نام «اولین شب الارمش» به کارگردانی احمد امینی به ایفای نقش پرداخت. شبنم در سال 1383 اولین اثر خود را با عنوان «حقیقت یک فروشنده» که یک فیلم مستند بود کارگردانی کرد و وارد عرصه کارگردانی شد. او تاکنون چندین فیلم مستند و کوتاه و یک فیلم انیمیشن را کارگردانی کرده است.

شبنم یک سال بعد در سریال های سال های برفی و بنفشه ایفای نقش کرد که از شبکه های اروپایی، آمریکایی و آسیایی پخش شد. او خیلی زود با علیرضا افکامی آشنا شد و در دو مجموعه تلویزیونی «پنجهمین خورشید» و «پنج کیلومتر تا بهشت» که کارگردانی کرد بازی کرد. وی به فاز دوم سریال سرمین کهن به کارگردانی کمال تبریزی پیوست و در این سریال نیز به ایفای نقش پرداخت.

پنجشنبه آخر ماه یکی دیگر از کارهای شبنم کولیخانی است که در سال 1389 ساخته شد، وی در سریال هشت و نیم دقیقه ای نیز به ایفای نقش پرداخت. او همچنین جوایز و گواهینامه های متعددی از جشنواره های مختلف دارد.

بیشتر بخوانید  اقدام عجیب یک سرآشپز معروف ترکیه ای; درست کردن پفک وسط بیابان!


ایده ژست پاییزی این بازیگر در فضای مجازی منتشر شد!


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *