ایجاد 2 میلیون و 300 هزار شغل با افتتاح محصولات نیمه تمام در زمینه صنعت و معدن



طبق گزارش ها خبرآنلاین آذربایجان غربیبابک دین پرست ، معاون ستاد تسهیل و رفع موانع در سفر به استان آذربایجان غربی ، در حاشیه بازدید از پروژه های تولیدی و صنعتی در ارومیه به خبرنگاران گفت: “76835 محصول نیمه تمام در صنعت معدن و صنعت صنایع کشور. “با حجم سرمایه گذاری 12000 میلیارد تن.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد پروژه نیمه تمام 3850 پروژه بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و برای تکمیل آنها به 1.850 میلیارد حجم اعتبار نیاز داریم. در صورت تحقق این موارد و استفاده از این برنامه ها می توان 2 میلیون و 300 شغل جدید ایجاد کرد.

معاون ستاد تسهیل و حذف موانع با اشاره به احیای مجدد واحد تولیدی زابوسان در ارومیه گفت: “این پروژه از سال 1988 تجهیز و ساخت واحد تولید خود را آغاز کرده است. متأسفانه با مشکلات بانکی روبرو است. اما با تلاش های سرمایه گذاران پروژه و استاندار. “آذربایجان غربی این موانع برداشته شده است.

دیناپارست با بیان اینکه حجم سرمایه گذاری این پروژه یک میلیارد میلیارد تن برآورد شده است ، تأکید کرد: فاز اول این واحد تولیدی طی 20 روز آینده به بهره برداری می رسد که 400 نفر مشغول به کار می شوند. همچنین با استفاده از مرحله دوم این پروژه می توان برای 800 نفر دیگر شغل ایجاد کرد.

وی با ابراز امیدواری برای فعال سازی مجدد برخی واحدهای راکد استان و کمک به سایر واحدهای تولیدی ، یادآور شد: مشکلات تعدادی از واحدها و برنامه های تولیدی آذربایجان غربی در زمینه تسهیل و رفع موانع موجود در کشور طی هفته های اخیر و راهکارهای خوب به تصویب رسید تا موانع آنها را برطرف کند.

بیشتر بخوانید  سقفِ بی‌ستون مسکن ملی

امروز دیناپارست از واحدهای ذوب آهن ارومیه ، زاب سن ، دلر ایران ، آزران صنعت ، اروم دشت ، تاتائو و آذرباتری بازدید کرده است.

48

دیدگاهتان را بنویسید