ایجاد پایگاه آبرسانی در هویزه / 5 تانکر توزیع شده – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، نشست اردوگاه شهید سلیمانی (آبرسانی مناطق روستایی و عشایری) به منظور حل مشکلات آب در شهر هویزه با حضور سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عجیبخوزستان در ناحیه مقاومت باسی سپاه هوویز تشکیل شد.

سردار شاهوارپور وی در آن جلسه گفت: ادامه آبرسانی به روستاهای دارای مشکل آب موضوع مهمی است و در این راستا پنج مخزن آبرسانی وظیفه تأمین آب مردم هویزه را بر عهده دارند.

وی افزود: برای اجرای پروژه آبرسانی به طول 9 کیلومتر سالگرد یکی و سالگرد دوم اینکه خط لوله ای با وام بیش از سه میلیارد تن برای حل مشکل مردم وارد منطقه خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عجیبخوزستان گفت: 500 متر اتصال لوله آب غدیر با تأسیسات آبرسانی قطعه های نیسان و مرکزی انجام می شود و پیمانکار تمام این پروژه ها بسیج سازندگی از ساختمان ولی عصر (عجیب) به عنوان دبیر قرارگاه شهید سلیمانی.

سردار شاهوارپور با تأکید بر خشکسالی پیشرو گفت: با کمک جهادگران که اگر خدا بخواهد می توانیم مشکلات مردم را کاهش دهیم تا آنها هرچه زودتر از شرایط خارج شوند.

طبق گزارش ها گزارشگر بیشترتوزیع 10 هزار بطری آب معدنی ، پیگرد قانونی تخلیه آب از پشت سد کره بر اساس مصوبه شورای امنیت استان ، توزیع معیشت روستاییان آسیب دیده ، نظارت بر خسارات وارد شده به کشاورزان آسیب دیده و توزیع خوراک یارانه ای سایر مصوبات این جلسه.عجیبخوزستان بلند شد.

بیشتر بخوانید  بازار مسکن با احیای برجام چقدر ریزش می کند؟

دیدگاهتان را بنویسید