ایجاد هشت پارک بانوان مهمترین خواسته زنان در کرمانشاه است – اخبار کرمانشاه – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب کرمانشاه، پارک زنان یکی از فضاهای خصوصی است که زنان می توانند با حریم خصوصی و امنیت کامل به فعالیت های ورزشی و تفریحی بپردازند و وجود چنین فضایی در شهرها یکی از الزامات است که بیش از گذشته و با رعایت آن احساس می شود قوانین سرگرمی جامعه کشور ایجاد شده توسط زنان ایرانی.

پارک یک میلیون زن کرمانشاه یکی از مناطق ویژه بانوان در این شهر است که در قسمت شمالی شهر واقع شده و دارای امکاناتی از قبیل مسیر پیاده روی ، دوچرخه ، غرفه ، مکان ورزشی و امکانات فرهنگی است که پس از ده دهه در آغاز در ماه جولای. امسال با حضور مسئولان استانی و همت شهرداری کرمانشاه افتتاح شد.

مدیرکل امور بانوان استان کرمانشاه باغ زنان را یکی از مطالبات حقوق جامعه می داند و می افزاید: یکی از مطالبات حقوق زنان در کرمانشاه ایجاد پارک بانوان است.

زهره رستمی با اشاره به افتتاح پارک بانوان کرمانشاه گفت: در این منطقه بانوان می توانند از فضای تفریحی ، فرهنگی و اجتماعی نیز برخوردار باشند و امیدواریم این امکان برای همه مناطق استان فراهم شود تا این پارک ها اجتماعی شوند مرکز فعالیتها و ورزشهای زنان. “

شهردار کرمانشاه در مورد موقعیت این پارک گفت: در کرمانشاه تنها مکانی که امکان احداث پارک بانوان وجود دارد ، به این ترتیب زنان کرمانشاهی می توانند بدون هیچ گونه محدودیت و اشرافی در این پارک تفریح ​​کنند و محیط مناسبی باشند. برای آنها قسمت شمالی کرمانشاه است و در مجاورت بیمارستان حضرت معصومه (س) واقع شده است.

بیشتر بخوانید  ظریف: سلاح نبود که مردم‌ ما را حفظ کرد، این مردم بودند که سلاح را حفظ کردند

پارک ، ورزش برای زنان ، استان کرمانشاه ،

سعید طلوعی با بیان اینکه در شهر کرمانشاه حداقل به هفت پارک بانوان احتیاج داریم ، افزود: یکی از نیازهای بانوان و اولویت های شهرداری کرمانشاه ایجاد اوقات فراغت و آرامش برای بانوان است که منجر به گرمتر شدن آن می شود. خانواده و آموزش بهتر کودکان. “آن زمان ما مورد توجه قرار گرفتیم.

تولویی با بیان اینکه زنان در کرمانشاه می توانند از این پارک ها به عنوان خانه خود استفاده کنند گفت: طبق اعتقادات مذهبی ما باید از همه فرصت های موجود برای رفاه حال زنان با تدبیر و عقلانیت استفاده کنیم و ما نیز به عنوان خدمتگزار انسانی از همه امکانات استفاده می کنیم. “ما از این برای تحقق بخشی استفاده خواهیم کرد.

پارک ، ورزش برای زنان ، استان کرمانشاه ،

پارک بانوان یکی از بخشهای سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه است. رئیس این سازمان در مورد پارک بانوان گفت: به غیر از این پارک ، دو پارک دیگر نیز افتتاح می شود و تمام امکاناتی که نیاز خانم ها در این پارک فراهم است ، وجود دارد. “در تفریح ​​، ورزش ، مکالمه و تعامل اجتماعی در یک محیط مناسب شرکت کنید.

مهدی عبدالمالکی با بیان اینکه این پارک فضای کافی برای پیاده روی ، فضای اجتماعی و گفتمانی دارد و از نظر امنیت نیز تلاش شده است تا از ایمنی زنان در این مکان اطمینان حاصل شود و ما از نظر پوشش این فضا را تأمین می کنیم: این یک شروع است نقطه ای برای افتتاح امکانات تفریحی و بهداشتی زنان است و این رویداد پس از دو دهه وارد عرصه اجرا شد.

بیشتر بخوانید  ایا فردا در عربستان عید قربان است تیر ۱۴۰۲

وی افزود: در کرمانشاه هر منطقه شهرداری باید پارک بانوان داشته باشد و هشت پارک بانوان افتتاح شود.

عبدالمالکی با اشاره به اینکه برای افتتاح این پروژه یک هکتاری حدود 15 میلیارد تومان وام هزینه شده است ، اظهار داشت: این پارک مجهز به فضاهایی از جمله مسیر دوچرخه سواری ، جاده سلامت ، اماکن ورزشی و فضای بازی کودکان برای ارتقا ورزش. به صورت عمومی ایجاد شده است.

پارک ، ورزش برای زنان ، استان کرمانشاه ،

البته اگر این روزها به پارک بانوان کرمانشاه بروید ، با در بسته ای روبرو خواهید شد ، زیرا گفته می شود هنوز هیچ شخصی برای اداره پارک انتخاب نشده است ، اما چهار نفر برای مدیریت و به عهده گرفتن مدیریت پارک بانوان.

معاون امور اجتماعی و بهداشت سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه گفت: پارک در محوطه دانشگاه بانوان یک هکتار مساحت دارد و به دلیل ویژگی های مشترک آن برای خانم ها از کودکی تا پیری ، امکاناتی مانند والیبال ، بسکتبال ، میز شطرنج پینگ پنگ ، مسیر پیاده روی ، پیست اسکیت و ورزش های دیگر وجود دارد.

مویگان صفدرین افزود: آلاچیق ، نیمکت ، سرویس بهداشتی ، نگهبان ، رختکن ، کافه و ساختمان های آموزشی از دیگر امکانات این پارک است.

انتهای پیام / 833 / ت

دیدگاهتان را بنویسید