ایجاد شعب شورای امر به معروف و نهی از منکر در مناطق قضایی استان تهران



به گزارش ایرنا از مرکز رسانه ای قوه قضائیه ، محمدرضا مرادی هاگو در جلسه شورای قضایی استان تهران افزود: در راستای برنامه های اجرایی امسال ، طی هماهنگی با شورای فضیلت و منع فضیلت ، شعبه ای از این شورا در شهرهای دماوند ، پردیس و ری ، شهریار ، فیروزکوه ، پیشوا و پاکدشت تاسیس خواهد شد.

وی ادامه داد: اکنون سایر شهرها و دادگاه های استان تهران نیز در این زمینه اعلام آمادگی کرده اند که برای اجرای این مهم هماهنگی های لازم در حال انجام است.

مرادی حقگو خاطرنشان کرد: شناسایی نیروهای بالقوه برای استفاده و بهره مندی از توانایی ها و توانایی های آنها با هماهنگی و تعامل با اصول مربوطه از دیگر اقدامات این علی البدل است که در جلسات متعدد و با حضور معاون نظارت ، بازرس ، حفاظت و اطلاع رسانی ، قاضی ارزیاب و معاون قاضی ارشد تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین گلم حسین محسنی رئیس قوه قضاییه در اولین جلسه شورای عالی قضایی در تاریخ 12 ژوئیه پس از انتصاب خود به عنوان رئیس قوه قضائیه با استناد به اصل مهم قانون اساسی در اجرای صلاحیت گفت: و تحریم بد. ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه با قوانین و شرایط و دستورالعمل های خود باعث کاهش ورود پرونده ها به دادگستری و اقدامات اجباری می شود.

بر این اساس ، رئیس قوه قضاییه به رئیس قوه قضائیه دستور داد تا برای احیای امر به معروف و نهی از منکر با نماینده قوه قضائیه در ستاد همکاری کند ، سازوکارهایی را برای حمایت از امر به معروف و نهی از منکر مانند الزامات مدیریت پیشنهاد دهد. و مردم. دادن.

بیشتر بخوانید  تصمیم جدید برای افزایش حقوق بازنشستگان

دیدگاهتان را بنویسید