ایجاد زیرساخت های لازم در 1224 هکتار از اراضی صنعتی – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، اسارت مفید Rad قبل از از ظهر شنبه جلسه شورای برنامه طراحی شده این استان با اشاره به رشد بودجه استان در سال جاری و رشد درآمد عمومی استان یادآور شد: پیش بینی می شود اندازه توزیع بودجه در سال جاری افزایش یابد.

گفت سهم بری دولت ازتملک دارایی های استان رشد کرده است ، وی گفت: وام های بخش 22٪ افزایش یافته و به 359 میلیارد تن رسیده است.

وی افزود: وام های 3 درصدی نفت به 80 میلیارد تن 24 میلیارد تنی و وام های ورزش مدارس با رشد 40 درصدی به 88 میلیارد تن رسید.

غلامی راد افزایش وام سفر کشاورزی ، وام آب روستایی و عشایری را از دیگر موارد بودجه جاری در استان اعلام کرد و گفت: وام های متعادل با دو برابر افزایش به 624 میلیارد تن و تعادل وام های ملی و استانی به 1 240 میلیارد رسیده است. تومان رسید.

رئیس مدیریت و سازمان برنامه طراحی شده مازندران یادآور شد: کل وامهای استان به دو هزار و 216 میلیارد تن رسید و این در حالی که وام های سال قبل هزار و 10 میلیارد تن بود.

وی به شاخص های توسعه برنامه ششم استان اشاره کرد و گفت: در ابتدای برنامه باید 553 کیلومتر راه درجه یک روستایی ایجاد می کردیم که امسال پیش بینی می شود 99 میلیارد تن فولاد در این بخش تولید شود . “

وی یادآور شد: ما مجبور شدیم یک هزار و 244 هکتار زیربنا برای شهرهای صنعتی ایجاد کنیم و امسال 492 هکتار باید ساخته شود و 65 هکتار زیربنا برای مناطق صنعتی ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید  پرداخت پاداش بازنشستگان سال ٩٩ در ٢٩ استان از سوی سازمان برنامه و بودجه- اخبار اقتصاد ایران - اخبار اقتصادی تسنیم

غلامی راد مساحت زمین کشاورزی مجهز و نوسازی شده را در طرح پنج هزار هکتار اعلام کرد و گفت: از این میزان 1400 هکتار باقی مانده است.

دیدگاهتان را بنویسید