ایجاد بیش از 350 پایگاه در اصفهان برای جمع آوری نذورات ، ذبح و توزیع قربانیان


به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان ، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد ، کریم زارع گفت: با توجه به وخیم شدن شرایط عروق کرونر ، زیرساخت های لازم همزمان با Kurban Kurban فراهم می شود. در قالب اطلاعات الکترونیکی در مورد مشارکت خیران خیریه در استان اصفهان ارائه می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به اینکه امسال بیش از 350 پایگاه برای جمع آوری کمک ها ، ذبح و توزیع قربانی در استان راه اندازی می شود ، گفت: کمک به کمیته امداد کمک کنید.

زارع با تأکید بر اینکه ذبح قربانی مطابق با پروتکل های بهداشتی و نظارت بر شبکه دامپزشکی استان انجام می شود ، ادامه داد: علاوه بر جمع آوری کمک های غیر نقدی مردم از جمله گوسفند زنده و گوشت گرم ، کمک های خیرخواهانه نیز انجام می شود برای خرید گوسفند از طرف آنها جمع شود. ذبح و توزیع گوشت قربانی به مشتریان در اسرع وقت انجام می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه ساکنان نوع دوست استان می توانند با اهدا پول به کمیته امداد در طرح نذر قربانیان تا حد ممکن از نظر مالی شرکت کنند ، افزود:

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه کرونا ، مردم خیرخواه و نیکوکار اصفهان را به استفاده از روش های پرداخت الکترونیکی تشویق کرد و گفت: خیران می توانند با شماره گیری کد # 1 * 031 * 8877 * و واریز پول به شماره کارت 6063737000002509 دیدار کنند بسیاری از نیازمندان از این کار استفاده نمی کنند.

بیشتر بخوانید  شاکیان حریم خصوصی؛ استاد برگزاری جلسات غیرعلنی

سرانجام زارع با بیان اینکه دفاتر کمیته امداد استان آماده دریافت و توزیع قربانیان به مشتریان در روز چهارشنبه 21 ژوئیه از ابتدای عید قربان در صبح هستند گفت: مردم اصفهان می توانند گوسفندان خود را در دفاتر کمیته ذبح کنند برای کمک در 2 خیابان جامی ، خیابان زینبیه ، روبروی پارک لاله ، کمیته امداد منطقه 5 ، خیابان 28 ارتش ، کمیته امداد منطقه 3 ، سپاهانشهر ، جنب ورزشگاه ولایت ، خیابان جی ، جنب تأمین اجتماعی ، منطقه 4 و 24 متری خیابان فجر ، به پمپ بنزین مرکز خیریه (S) یوسف زهرا.

انتهای پیام / 63077 / ح /


دیدگاهتان را بنویسید