ایثارگران حتما بخوانند | خبر خوب مجلس برای ایثارگران



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در خبر خوشی که ایثارگران را خوشحال می کند گفت: افزایش چشمگیر بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران نشان از اهتمام دولت و مجلس به حل مشکلات ایثارگران دارد.

احمد امیرآبادی فراهانی در خصوص برخی ادعاهای مطرح شده در فضای مجازی گفت: در روزهای پایانی سال جلسه ای با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مسئولان یکی از دستگاه های نظارتی تشکیل شد که به این نتیجه رسیدند که جلسه بسیار مثبت و آموزنده بود.”

نماینده مردم کما در مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران در 6 ماه گذشته و به طور کلی روند و فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران مورد بحث و بررسی قرار گرفت. مثبت ارزیابی شدند.

ایثارگران + امیرآبادی فراهانی

وی در خصوص نکات مطرح شده در این جلسه افزود: در اسرع وقت عزل مدیران ناکارآمد در بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین تلاش مدیر بنیاد برای رسیدگی و فوت جامعه محترم. از شهدا.” از جمله موضوعاتی که برجسته شد.»

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با اشاره به نگاه مثبت به طرح تحول دکتر قاضی زاده هاشمی تا سال 1402 گفت: نگرش ها نسبت به این طرح تحول بسیار مثبت است و این طرح با حمایت همه ارکان کشور صورت گرفته است. ، می تواند ایثار و شهادت جدی کند.

بیشتر بخوانید  برگزاری دیدار دوستانه پرسپولیس و گل گهر در ورزشگاه آزادی

وی همچنین با رد شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ضعف های مدیریتی بنیاد شهید و امور ایثارگران و پیشنهاد برکناری مدیرعامل بنیاد، تاکید کرد: مسئولان نهاد نظارتی ارزیابی مثبت کردند.

امیرآبادی فراهانی گفت: من این شایعات را حفظ وضعیت موجود در تامین منافع عده ای خاص می دانم و گذر زمان نشان دهنده پوچ بودن و بی اساس بودن آن است./ایرنا


دیدگاهتان را بنویسید