ایا مدارس تعطیل است شنبه 23 اردیبهشت 1402


مدارس تعطیل است

آیا مدارس در روز شنبه 23 اردیبهشت 1402 تعطیل است؟

دانش آموزان هنوز هم دوست دارند در تعطیلات باشند و در خانه بمانند. آنها هر روز صبح از خواب بیدار می شوند و تلفن های خود را چک می کنند تا ببینند مدرسه تمام شده است یا خیر. آنها به یک روز برفی یا تعطیلات تصادفی امیدوار هستند، اما متاسفانه همیشه یک پاسخ را می شنوند: نه، مدرسه تعطیل نیست.

دانش آموزان در مورد تعطیلات آخر هفته هیجان زده بودند. آنها می خواستند بعد از یک هفته طولانی کلاس با دوستان خود بنشینند و استراحت کنند. با این حال، هنگامی که آنها از والدین خود پرسیدند و تلفن های آنها را برای به روز رسانی در مورد تعطیلی مدارس برای روز بعد بررسی کردند، دوباره ناامید شدند.

صبح شنبه به سرعت فرا رسید و دانش آموزان تمایلی به آماده شدن برای مدرسه نداشتند. آنها با دلی سنگین به سمت ایستگاه های اتوبوس یا مدرسه می رفتند. وقتی وارد کلاس‌هایشان شدند، غر زدند که باید در یک صبح زیبای شنبه آنجا باشند.

آنها نمی دانستند که این یک روز تاریخی در سیستم آموزشی آنها خواهد بود. هنگامی که آنها در صندلی های خود مستقر شدند و برای یک سخنرانی خسته کننده دیگر از معلمان خود آماده شدند، اعلامیه ای از طریق اینترفون آمد: “توجه به همه دانش آموزان و معلمان: امروز شنبه 23 می 1402 است.” مدارس تعطیل نیست و دانش آموزان باید به مدرسه بروند. “

سردرگمی محسوس بود زیرا همه با ناباوری به اطراف نگاه می کردند. چطور میتونه 1402 باشه؟ آیا این نوعی شوخی بود؟ اما وقتی از پنجره بیرون را نگاه کردند و در خیابان های پایین به جای ماشین اسب ها را دیدند، مشخص شد که اتفاق عجیبی افتاده است.

بیشتر بخوانید  رسانه‌ها اخبار تلخ را بدون تهدید امنیت روانی بازتاب دهند

همانطور که معلوم است، یک پیچ و تاب زمانی آنها را پانصد سال به عقب فرستاد. دانش آموزان شوکه شده بودند، اما در عین حال از امکان تجربه زندگی در دوره ای دیگر هیجان زده بودند. آنها بقیه روز را از معلمان خود در مورد قرون وسطی یاد می گرفتند که ناگهان در شوالیه ها و قلعه ها متخصص شدند.

اگرچه این دقیقاً آن چیزی نبود که برای آخر هفته خود برنامه ریزی کرده بودند، اما دانش آموزان نمی توانستند انکار کنند که این یک تجربه فراموش نشدنی بود. آنها با درک جدیدی از تاریخ و حس ماجراجویی که هرگز نمی دانستند دارند به زمان خود بازگشتند.

دیدگاهتان را بنویسید