ایا مدارس اصفهان فردا تعطیل است چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲


مدارس تعطیل، آلودگی هوا تعطیل است

شاخص آلودگی هوای اصفهان

الان 128

نارنجی

احتمال بسته شدن: کم

جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان و بررسی های لازم برای تعطیلی روز چهارشنبه برگزار می شود لذا دانشجویان منتظر اطلاعیه های بعدی باشند.

با توجه به ادامه روند آلودگی هوا و سلامت دانش آموزان شاهد تعطیلی مدارس در استان اصفهان نبوده ایم. ادامه این روند و تصمیم به تعطیل نشدن ممکن است منجر به نارضایتی دانشجویان شود اما قطعا مسئولان توجه به سلامت و وضعیت حساس دانشجویان را در اولویت کار خود قرار داده اند.

تا این لحظه خبری از تعطیلی مدارس برای چهارشنبه نشده است اما احتمال تعطیلی چهارشنبه 10 آبان وجود دارد، دانش آموزان و اولیای گرامی لطفا تا اعلام رسمی تعطیلی مدارس منتظر اخبار رسمی و اعلام رسمی باشید.

در رابطه با تصمیمات مربوط به تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه، توجه ویژه به شرایط جوی و آلودگی هوا خواهد شد و با در نظر گرفتن آخرین اطلاعات علمی و به روز بودن شرایط جوی، تصمیمات مناسب اتخاذ خواهد شد.

اثرات جبران ناپذیر آلودگی هوا بر سلامت حتی در کوتاه مدت

کارشناسان 110 مطالعه جداگانه از آسیا، اروپا، آمریکای شمالی و جنوبی را بررسی کردند که در مجموع بیش از 18 میلیون مورد سکته مغزی را شامل شد.

آنها اعلام کردند که در این مطالعه، به‌جای بررسی هفته‌ها یا ماه‌ها قرار گرفتن در معرض آلودگی، تنها پنج روز را مورد بررسی قرار دادیم و به ارتباطی بین قرار گرفتن کوتاه‌مدت در معرض آلودگی هوا و افزایش خطر سکته مغزی پی بردیم.

بیشتر بخوانید  سرمایه گذاران طلا بخوانند؛این شرایط موقتی است

دیدگاهتان را بنویسید