ایا مدارس از ابان ماه باز میشود ۱۴۰۲


شروع مدارس از 15 شهریور، ساعت شروع مدارس 14:01 می باشد

اطلاعیه:

سال تحصیلی جدید از سوم اردیبهشت آغاز می شود

وزیر علوم:

سال تحصیلی جدید برای دانش آموزان از هفته سوم مهرماه و برای ثبت نام های جدید از هفته سوم مهرماه آغاز می شود.

بازگشایی مدارس امسال با یک ماه تاخیر: واقعیت یا شایعه؟

سال ها می گذرد و بازگشت به مدرسه همیشه یکی از موضوعاتی است که جامعه و والدین دانش آموزان آن را بسیار مهم می دانند. اما طی دو سال گذشته، تأثیر ویروس کووید-19 بر آموزش، جهان را تغییر داده است. در این زمینه گزارش ها و اخبار مختلفی از بازگشایی مدارس منتشر شده که برخی از آن ها با تاخیر مواجه شده است. انتشار اخبار متناقض و ضد و نقیض این موضوع باعث ایجاد سردرگمی در ذهن والدین و دانش آموزان شده و سوالات زیادی را در مورد زمان بازگشایی مدارس ایجاد کرده است.

برخی منابع خبری اعلام کردند که بازگشایی مدارس امسال نسبت به زمان معمول یعنی از آبان ماه با تاخیر یک ماهه خواهد بود. اما تاکنون هیچ تایید رسمی از سوی مقامات آموزشی و دولتی داده نشده است.

واکنش ها به این خبر متفاوت بود. نگرانی والدین دانش آموزان و معلمان از تاخیر در بازگشایی مدارس و تاثیر آن بر آموزش دانش آموزان است. همچنین تعیین زمان بازگشایی مدارس با توجه به شیوع ویروس در مناطق مختلف و توصیه های بهداشتی بسیار مهم است و باید با دقت و احتیاط انجام شود.

در نهایت تا تایید رسمی این اطلاعات از سوی مسئولین، بهتر است همه دستورات و دستورات بهداشتی مربوط به مبارزه با ویروس کووید 19 را رعایت کرده و منتظر تصمیمات نهایی برای بازگشایی مدارس باشیم. . به همین ترتیب، افراد و خانواده ها می توانند با حفظ سلامت خود و دیگران برای کمک به کنترل شیوع ویروس و اطمینان از بازگشت ایمن به مدرسه، مسئولانه عمل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید