ایا مدارس اردبیل فردا تعطیل است سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲


تعطیل

احتمال تعطیلی سراسری برای اردبیل در روز سه شنبه به دلیل کاهش شدید دما 

با توجه به تعطیلی های روز دوشنبه و بارش سنگین برف با خروج سامانه بارشی شاهد کاهش شدید هوا خواهیم بود که موجب یخزدگی معابر و برای صرفه جویی در مصرف گاز و سختی عبور و مرور ، اخبار تعطیلی مدارس روز سه شنبه تا ساعت 18 اعلام خواهد شد .

تعطیلی مدارس استان اردبیل در روز دوشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ 

🔹 به دلیل بارش برف و برودت هوا در اردبیل، نیر، نمین، سرعین، هیر، مشگین شهر، لاهرود، ارشق، گرمی، بیله سوار، انگوت، جعفر آباد و اصلاندوز فعالیت های آموزشی کلیه دوره های تحصیلی و در پارس آباد دوره های پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول و در خلخال دوره های پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی و متوسطه دوره اول روستایی در نوبت صبح و عصر بصورت غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

برف تا کی میباره؟

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت مسئولین عزیز بفرمایید کارمندانی که از اردبیل به سرعین ، نیر و نمین میرن ملاحظه آنها را هم بکنند فردا اردبیل رو تعطیل کردن اون چطوری برن سرکار.
ممنون
🔹مدیر کل هواشناسی استان اردبیل به آخرین خبر گفت: تا نیمه های شب به صورت ضعیف ادامه داشته و از صبح فردا مخاطره خاصی نداریم.

تعطیلی ادارات شهرستان اردبیل و تأخیر ۲ ساعته ادارات ۴ شهرستان در روز ۲۵ دی

🔹استانداری اردبیل اعلام کرد: با توجه به شدت بارش برف و برودت هوا، فردا دوشنبه ۲۵ دی، همه ادارات شهرستان اردبیل تعطیل و آغاز به کار بانک‌ها نیز با ۲ ساعت تأخیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید  حمله پهپادی اوکراین به شهر هسته‌ای روسیه

🔹 هم‌چنین آغاز به‌کار همه ادارات و بانک‌ها در شهرستان‌های #نیر، #نمین، #سرعین و #مشکین‌شهر با ۲ ساعت تأخیر و از ساعت ۹ صبح خواهد بود.

🔹 گفتنی است، این اطلاعیه شامل مراکز امدادی و دستگاه‌های خدمات‌رسان نیست و فعالیت دستگاه‌های اجرایی در سایر شهرستان‌های استان اردبیل نیز به‌طور عادی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید