مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ایا فیلیپه کایسدو به پرسپولیس پیوست | فیلیپه کایسدو کیست

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


عکس 2023 09 10 00 06 02

سایت عربستانی اسپورت به نمایندگی از باشگاه ایرانی پرسپولیس از حضور فیلیپه کایسدو، اسطوره فوتبال جهان از تیم هایی مانند اینتر، بازل، منچسترسیتی و لاتزیو در این تیم ایرانی خبر داد. این انتقال نشان از توانایی باشگاه پرسپولیس در جذب بازیکنان برجسته دارد.

فیلیپه کایسدو برای دو فصل به پرسپولیس پیوست و مبلغ 1.6 میلیون دلار را پذیرفت. این حرکت نشان از تصمیم باشگاه برای تقویت خط حمله و افزایش توان رقابتی این تیم در مسابقات داخلی و بین المللی دارد. انتقال فیلیپه کیسد به پرسپولیس مورد توجه هواداران و علاقه مندان به فوتبال ایران قرار گرفت و انتظار می رود با ورود این اسطوره به تیم پرسپولیس راه موفقیت های جدیدی باز شود.

فیلیپه سالوادور کایدو کوروزو، معروف به فیلیپه کایدو، یک فوتبالیست حرفه‌ای اهل اکوادور است که در پست مهاجم بازی می‌کند. او در 5 سپتامبر 1988 در گوایاکیل، اکوادور به دنیا آمد.

کایسدو در طول دوران حرفه ای خود برای تیم های مختلف در کشورهای باشگاهی مختلف بازی کرد. او کار خود را در بازل سوئیس در سال 2006 آغاز کرد و به خاطر توانایی هایش در گلزنی شهرت داشت. او سپس در سال 2008 به منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس پیوست، اما فرصت های بازی او محدود بود.

فیلیپه کایسدو سپس برای چندین باشگاه دیگر از جمله اسپورتینگ لیسبون در پرتغال، لوکوموتیو مسکو در روسیه، اسپانیول در اسپانیا و لاتزیو در ایتالیا بازی کرد. او درجات مختلفی از موفقیت در این باشگاه ها داشته است و به خاطر بدنی و توانایی گلزنی اش مشهور است.

بیشتر بخوانید  سرمربی استقلال کی شد؟ + اخبار لحظه به لحظه از نقل و انتقالات استقلال – ایران چطور

فیلیپه کایسدو همچنین یکی از مهره های کلیدی تیم ملی اکوادور است و نماینده تیم ملی اکوادور در مسابقات بین المللی مانند کوپا آمریکا و مراحل مقدماتی جام جهانی فوتبال بوده است. او برای تیم ملی اکوادور به دلیل توانایی در گلزنی و تجربه اش ارزشمند بود.

لطفاً توجه داشته باشید که این اطلاعات در آخرین به روز رسانی اطلاعات من در سپتامبر 2021 صحیح است و ممکن است از آن زمان تاکنون تغییراتی در حرفه او ایجاد شده باشد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *