ایا فردا مدارس همدان تعطیل است سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱


فردا 6 دی ماه 1401 مدارس همدان تعطیل است؟

#اطلاعیه تعطیلی مدارس

به اطلاع استان های عزیز می رساند؛ به دلیل بارش برف، سرمای شدید و مدیریت مصرف گاز، مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و راهنمایی سراسر استان فردا سه شنبه 27/10/1301 تعطیل است. سال در نوبت صبح و بعدازظهر و آموزش بصورت مجازی خواهد بود. و در بستر شبکه شاد

ذکر این نکته ضروری است؛ آموزشگاه تاریخ امتحانات داخلی را متعاقبا اعلام خواهد کرد.

مناسب است؛ مدیران محترم مدارس به مدیریت سیستم های گرمایشی و تاسیسات مکانیکی مدارس توجه ویژه داشته باشند.

“اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی استان همدان”

با توجه به تداوم بارش شدید برف، برودت هوا و مسدود شدن راه ها و جاده های استان بر اساس مصوبه شورای حاکمیتی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان.
تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان روز دوشنبه پنجم دی ماه تعطیل است.

تمامی امتحانات پایان ترم دوشنبه 5 دی ماه واحدها، مراکز و دانشکده های دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برای نوبت دوم موکول شد که در اطلاعیه های بعدی به اطلاع دانشجویان محترم خواهد رسید.

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان

تمامی محورهای استان باز و تردد در آنها در جریان است/ مه گرفتگی پدیده محورهای مواصلاتی استان همدان است.

رئیس پلیس راه استان گفت: با توجه به فعالیت شبانه روزی سازمان های ذی صلاح تمامی محورهای استان باز و تردد در آنها جریان دارد.

سرهنگ علی فخری در تشریح این خبر گفت: پدیده غالب در اکثر جاده های استان پدیده مه گرفتگی شدید است به طوری که در محور آزاد جاده ساوه به همدان تا شعاع کاهش دید وجود دارد. 20 متری که با تدابیر ترافیکی سعی در جلوگیری از تصادفات داریم.

بیشتر بخوانید  پژو 206 345 میلیون تومان می شود!

وی افزود: اوسا ملایرا به گنبد، اوسا سنندایی به گرنه خاکسی و همچنین همدان به اسدآباد تا شعاع 50 متری شاهد کاهش دید هستیم. ضروری است رانندگان از عجله، سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ خودداری کنند و با رعایت مسافت طولانی به مسیر ادامه دهند.

سرهنگ فخری گفت: در مسیرهای مذکور نیازی به استفاده از زنجیر چرخ نیست اما سطح جاده لغزنده است که رانندگان را ملزم به رعایت سرعت مطمئنه می کند.

رئیس پلیس راه استان همدان در پایان بر پرهیز از سفرهای غیرضروری تاکید کرد و گفت: رانندگان با روشن کردن بخاری و کولر و پایین آوردن بخشی از شیشه خودرو از مه گرفتگی شیشه خودرو و کاهش دید جلوگیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید