ایا فردا مدارس خوزستان اهواز تعطیل است دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲


عکس 2023 11 12 09 40 41

فری فردا فعالیت مدارس مجازی خوزستان است

♦ با اعلام گروه اورژانس استان، نوبت صبح و عصر فردا سه شنبه 2 آبان ماه به صورت مجازی در شهرهای اهواز، کارون و باوی طبق سامانه شاد برگزار می شود.

♦ فعالیت های ادارات و سازمانی طبق روال گذشته ادامه خواهد داشت.

با وجود قرمز بودن هوا، مدارس خوزستان تعطیل نیست.

سخنگوی ستاد اورژانس آلودگی هوای خوزستان گفت: برای ایجاد اختلال در روال آموزشی استان خوزستان مقرر شد روز دوشنبه (31 آبان) تعطیل نباشد و در صورت تداوم آلودگی هوا و تداوم مشکلات. ، تصمیمات جدیدی اتخاذ خواهد شد.

وضعیت قرمز آلودگی هوا در خوزستان / احتمال تعطیلی مدارس برای فردا

امروز اهواز 168، هرمشهر 168، سوسنگرد 155، شوشتر 151 و ماهشهر و هندیان 156 در وضعیت ناسالم قرار دارند.

تصمیم گیری درباره تعطیلی شهرهای آلوده در کارگروه اورژانس آلودگی هوا

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان:
🔹 گزارش وضعیت را به کارگروه اضطرار آلودگی هوا ارائه می کنیم و کارگروه درباره تعطیلی و نحوه تعطیلی تصمیم گیری می کند.
در مورد تعطیلی برخی کلانشهرهای دیگر با شاخص آلایندگی بسیار کمتر از اهواز، پیشنهاد تعطیلی موقت آنها را دادیم، اما این تصمیم با تصمیم ستاد اورژانس آلودگی هوا گرفته می شود و تصمیم نهایی با استاندار است.

با توجه به روند رو به رشد شاخص آلودگی هوای اهواز که در بازه زمانی هفته گذشته تا امروز و در اواسط هفته روز یکشنبه شاهد آن خواهیم بود، در جلسه مدیریت بحران مقرر شد مدارس در روز یکشنبه تعطیل باشد. . تا روز سه شنبه که شاهد اوج آلودگی هوا خواهیم بود، امروز جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا تشکیل می شود و در خصوص تعطیلی مدارس خوزستان تصمیم گیری می شود و احتمال تعطیلی مدارس برای روز دوشنبه بسیار زیاد است. خوب.

بیشتر بخوانید  درخواست از رئیس مجلس برای راه اندازی کمیته نظارت بر رتبه بندی معلمان - اخبار فرهنگی و مدرسه - اخبار اجتماعی تسنیم

برای اطلاع از اخبار تعطیلی مدارس در روز دوشنبه با وبسایت ما همراه باشید. نتیجه تعطیلی روز دوشنبه تا پایان امروز اعلام می شود.

هشدار هواشناسی برای تهرانی ها: افزایش آلودگی هوا در روزهای آینده

سازمان هواشناسی هشدار زرد داد:

پیش بینی می شود از شنبه تا سه شنبه (30 تا 23 آبان) غلظت آلاینده های جوی با تجمع و کاهش کیفیت هوا در شهرهای تهران، اراک، مشهد، اهواز، قم، کرج، تبریز، اصفهان و سمنان افزایش یابد.

بر اساس توصیه سازمان هواشناسی، مدیریت بهینه مصرف سوخت های فسیلی، کنترل فعالیت های آلاینده صنعتی، کاهش ترددهای غیرضروری و پرهیز از ورزش در فضای باز به ویژه برای سالمندان، کودکان و افراد دارای سابقه قلبی و تنفسی مورد توجه قرار گیرد. بیماری ها بیماری ها

هشدار زرد به این معنی است که یک پدیده جوی وجود خواهد داشت که ممکن است باعث اختلال در سفر و کار روزانه شود.

دیدگاهتان را بنویسید