ایا فردا مدارس تعطیل است یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲


مدارس تعطیل، آلودگی هوا تعطیل است

خسارت سیل در شهر عباس آباد/تعطیلی چند مدرسه

سیل شب گذشته به زیرساخت های راه، پل ها، آب، برق، منازل مسکونی و زمین های کشاورزی در شهرهای عباس آباد، سلمانشهر و قلار آباد خسارت وارد کرد.

فرماندار شهرستان عباس آباد با اشاره به ثبت بیش از 80 میلی متر بارندگی در این شهرستان اظهار داشت: حدود 7 روستا در شهرستان های عباس آباد، سلمانشهر و کلار و بخشداری شهرستان کلار آباد از 20 تا 70 درصد

اصلانی از تعطیلی مدارس شهید جعفرنیاد و زرودی کلارآباد و مدارس حضرت آمنه (س) و شهید نکیب پور در بخش مرکزی خبر داد.

آلودگی اصفهان بالای 180 است
و تهران حوالی 160 بود!!!!!

اگر تا عصر امروز شاخص آلودگی هوا به 140+ یا بیشتر برسد، احتمال تشکیل کمیسیون اضطراری برای مدیریت آلودگی هوا بسیار زیاد است و می توان اقدامات فوری انجام داد.

یکی از اقدامات رایج در چنین مواقعی تعطیلی مدارس برای جلوگیری از قرار گرفتن کودکان در معرض ذرات آلودگی هوا است. در نتیجه اگر شاخص آلودگی هوا به این مقدار برسد، یک اطلاعیه

تعطیلی مدارس در هفته امکان پذیر است.

شاخص آلودگی کرج در استان البرز به 139 رسید.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان: در صورت تداوم آلودگی هوا مدارس و ادارات استان تعطیل می شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به افزایش آلودگی هوا در اهواز و شهرهای صنعتی خوزستان گفت: در صورت تداوم این وضعیت تصمیمات لازم برای تعطیلی مدارس و ادارات استان اتخاذ می شود.

🔹 داود میرشکار در گفت و گو با صدا و سیمای خوزستان گفت: در روزهای اخیر به دلیل آرامش هوا در اهواز و سایر شهرها شاهد افزایش آلودگی هوا بوده ایم.

بیشتر بخوانید  فوری | مدارس تعطیل شد

وی با بیان اینکه دلایل و منابع زیادی در آلودگی هوای اهواز و شهرهای صنعتی دخیل است، افزود: این روزها علاوه بر دیگر منابع آلاینده سیار و ثابت در اهواز، موضوع آتش زدن مزارع نیشکر در استان خوزستان نیز افزایش یافته است. آلودگی

🔹 میرشکار به بهبود وضعیت آب و هوای اهواز اشاره کرد و ادامه داد: اما در شهرهای دیگر آلودگی هوا داریم.

در لنگرود فردا عزای عمومی اعلام شده است

🔹 نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گیلان در پی حادثه دلخراش آتش سوزی لنگرود با صدور پیامی فردا را هفته عزای عمومی اعلام کردند.

دیدگاهتان را بنویسید