ایا فردا مدارس تعطیل است شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ – ایران چطور


آیا فردا شنبه 19 بهمن 1401 مدارس تعطیل است؟

آموزش و پرورش: تعطیلی مدارس در شرایط آلودگی زیر 200 معمول نیست

وزارت آموزش و پرورش:
تعطیلی مدارس با شاخص آلودگی کمتر از 200 در دنیا مرسوم نیست. در بسیاری از کشورها، زمانی که کیفیت هوا ناسالم یا بسیار ناسالم است، مدارس تعطیل نیستند و فعالیت های آموزشی برگزار می شود، اما محدودیت هایی برای فعالیت بدنی دانش آموزان در نظر گرفته می شود.
به عنوان مثال، این روزها شاخص آلودگی هند، پاکستان و چین حتی بالاتر از 200 است، اما هیچ یک از آنها تعطیلی مدارس ملی گسترده تری را تجربه نکرده اند.
عدد دقیق شاخص کیفیت هوا برای تعطیلی مدارس در دنیا رایج نیست، اما در سنگاپور این شاخص 314، در هند بیش از 500، در مالزی 267، در پاکستان 450 و در چین این شاخص 500 است.

ماسک را با تعطیلی مدارس عوض کنید

🔺 تعطیلی پی در پی مدارس به دلیل آلودگی هوا و بارش برف به یکی از معضلات نظام آموزشی کشور تبدیل شده است. تعداد روزهای مدرسه رفتن بچه ها کم بود و بیشتر این 120 روز در خانه ماندند.

🔺 به نظر می رسد اکنون مدارس به دلیل آلودگی هوا و بارش برف نمی توانند تعطیل شوند. استفاده از ماسک برای دانش آموزان باید اجباری شود.

هوای ایران سیبری شد/ دوباره سرمای شدید آمد

سازمان هواشناسی:
همانطور که انتظار می رفت به دلیل نفوذ توده هوای سرد و گسترش هوای سرد، امروز تعداد شهرها و ایستگاه های هواشناسی با دمای زیر صفر به حدود 420 شهر رسید.

بیشتر بخوانید  دعا قبل از شروع به کسب و کار | این دعا در زیاد شدن ثروت تاثیر عجیبی دارد

دیدگاهتان را بنویسید