ایا فردا مدارس البرز کرج تعطیل است چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱


آیا فردا چهارشنبه 7 دی 1401 مدارس البرز کرج تعطیل است؟

مدارس البرز در روزهای 8 و 9 آذرماه تعطیل شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز:
در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 7 و 9 آذرماه در کلیه مقاطع تحصیلی مدارس دولتی و غیردولتی دانشگاه های این استان به منظور مدیریت مصرف گاز و شرایط آلودگی هوا غیبت کلاس ها می باشد.

جاری

مدارس البرز فردا حضور ندارند

🔹 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: روز چهارشنبه تمامی مقاطع تحصیلی مدارس البرز به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

افضلی با بیان اینکه در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 7 و 9 آذرماه آموزش و پرورش در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی و غیردولتی البرز به دلیل مدیریت مصرف گاز و آلودگی هوا به صورت غیبت برگزار می شود، گفت: مهدهای کودک و پیش دبستانی در استان ها تعطیل هستند، اما دانشگاه ها باز هستند.

وی می گوید: امتحانات دانشگاه ها طبق برنامه برگزار می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: فعالیت ادارات از ساعت 7:20 صبح تا 16:00 به صورت عادی انجام می شود.

دانشگاه ها و مقاطع تحصیلی استان تهران در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 8 و 9 دی ماه غایب بودند

کارگروه اضطراری آلودگی هوا:

بر اساس مصوبه این کارگروه، روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 7 و 9 آذرماه در تمامی شهرستان های استان تهران به جز شهرستان های دماوند و فیروسکوه مهدهای کودک تعطیل و کلیه مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دانشگاه ها تعطیل است. به صورت مجازی باز کنید .

🔹 همچنین تصمیم گیری در خصوص برگزاری امتحانات نیمسالی دانشجویان و یا به تعویق افتادن امتحانات در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به عهده رئیس دانشگاه خواهد بود.

بیشتر بخوانید  تولید کرم اگزما با کمک بزاق زالو

مدارس و دانشگاه ها غیررسمی شدند

🔺 مزینانی عضو کمیته اورژانس آلودگی هوا در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص جزئیات کمیته اضطرار آلودگی هوا گفت: این کمیته امروز شخصا تشکیل شد و بر اساس مصوبات وی تمامی مدارس و دانشگاه های تهران در سال جاری برگزار می شود. فرد فردا

🔺 مهدکودک ها و مراکز پیش دبستانی فردا چهارشنبه، شنبه 7 آذرماه تعطیل است و فعالیت های آموزشی کلیه مقاطع تحصیلی در تهران و شهرستان های استان به جز فیروزکوه و دماوند غیرشخصی و به صورت مجازی برگزار می شود.

در نوبت عصر جلسه یک فوریتی آلودگی هوا در تهران و البرز کارادز برگزار می شود و نتیجه متعاقباً به اطلاع فالوورهای عزیز خواهد رسید.

شاخص آلودگی تهران هم اکنون 179 است

تشکیل کمیته 100 درصد اضطراری

✅ 99.99 درصد تعطیلات و همچنین کرج شرایطی مشابه تهران دارد.

وضعیت جوی البرز در وضعیت اضطراری قرار گرفت

🔹 اداره کل حفاظت محیط زیست البرز اعلام کرد: کیفیت هوای شهرستان های این استان به جز شهرستان طالقان در وضعیت قرمز و اضطراری قرار دارد.

🔹 شاخص خط کیفیت هوا (ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون) در شهرهای استهارد، ساواجب‌لاغ، کرج و نظرآباد به اعداد 175، 172، 159 و 170 می‌رسد که نشان از ناسالم بودن کیفیت هوای این شهرها دارد. برای همه گروه ها سلامت جامعه هستند.

تمام مقاطع تحصیلی البرز در 6 آذر غایب بودند

🔹 سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: فردا سه شنبه 6 دی ماه تمامی مقاطع تحصیلی استان غایب و مهدکودک ها و مهدهای پیش دبستانی تعطیل است.
🔹 فعالیت کارکنان به حالت عادی بازگشته و تمامی ادارات البرز باز است.

بیشتر بخوانید  ونزوئلا ۶ صفر دیگر از پول ملی خود حذف می‌کند

کرج امسال یک روز هوای پاک نداشت!

درگی مدیر کل حفاظت محیط زیست البرز:
🔹 کرج از ابتدای سال تاکنون تنها یک روز سالم را تجربه کرد و 142 روز هوا در شرایط قابل قبولی قرار داشت. همچنین 132 روز ناسالم برای گروه های حساس، 21 روز ناسالم برای همه گروه ها و متاسفانه 6 روز بسیار ناسالم و خطرناک بوده است.
منبع بیش از 70 درصد آلودگی هوا وسایل نقلیه هستند.
🔹 بزرگراه تهران – شمال فاقد مجوز زیست محیطی است.

دیدگاهتان را بنویسید