ایا فردا مدارس ارومیه تعطیل است شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱


آیا فردا شنبه 1 بهمن 1401 مدارس ارومیه تعطیل است؟

🔴 عدم حضور فوری مدارس #خوی به دلیل ادامه پس لرزه های ناشی از زلزله

🔹 مدارس این شهرستان روز شنبه 10 بهمن ماه به دلیل تداوم پس لرزه های ناشی از زلزله؛ غایب بود.

با توجه به زمین لرزه روز چهارشنبه 7 دی؛ همچنین تداوم پس لرزه های نسبتا شدید با در نظر گرفتن خطرات احتمالی آتی ناشی از خروج دانش آموزان در زمان وقوع پس لرزه ها، آموزش در مدارس شهرستان خوی در کلیه مقاطع تحصیلی (دولتی و غیردولتی)؛ شنبه 10 بهمن ماه به صورت مجازی و بر روی پلتفرم سیستم شاد ادامه خواهد داشت.

اطلاع رسانی و ارتباط با عموم آموزش و پرورش

شنبه تعطیل است؟

⭕ سازمان هواشناسی کشور نسبت به انباشت آلودگی با تداوم وضعیت نامناسب هوا از روز شنبه در تهران و کرج هشدار نارنجی اعلام کرد.

در نتیجه این خطرات، احتمال افزایش شاخص آلودگی هوا، افزایش غلظت آلاینده ها، کاهش کیفیت هوا به سطح ناسالم و در صورت عدم کنترل منابع ثابت و متحرک آلودگی، وجود دارد. سطح بسیار ناسالم به خصوص در مناطق با ترافیک زیاد رخ می دهد.

🔹 تاکید می کنم اخطار نارنجی هواشناسی به معنای تعطیلی دائمی مدارس و دانشگاه هاست، هفته گذشته هم که این اخطار داده شد تعطیل بودند.

16 پس لرزه در شهر هوی ثبت شد

🔹 شهرستان خوی در شمال آذربایجان غربی از ساعت 13 و 38 دقیقه از روز سه شنبه 7 آذرماه تاکنون 16 بار لرزیده است که 9 مورد آن به بزرگی بیش از 3 ریشتر و بزرگترین آن 5.4 ریشتر بوده است.

بیشتر بخوانید  12 عادتی که نشان می دهد فردی در یک خانواده فقیر بزرگ شده است+ تصاویر

استاندار آذربایجان غربی: آواربرداری در مناطق زلزله زده از هفته آینده آغاز شود

🔹 محمدصادیک معتمدیان در جلسه هماهنگی مدیریت بحران زلزله در بخشداری فیرورک شهرستان خوی که با حضور روسای ادارات مختلف استان خوی برگزار شد، بر لزوم سرعت عمل و فرماندهی یگان در حل مشکلات اشاره کرد. موضوع زلزله زدگان منطقه فیرورک شهرستان خوی گفت: کار آواربرداری در مناطق زلزله زده باید حداکثر تا هفته آینده آغاز شود.

مانند زلزله سیزدهم مهرماه امسال در بخش مرکزی هوی باید از تمام ظرفیت ها برای رفع مناطق مسکونی آسیب دیده استفاده کرد.

تعداد مجروحان زلزله کوج به 133 نفر رسید

کاظمی فرماندار خوجه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا:
🔹 تعداد قربانیان زلزله در این شهرستان به ۱۳۳ نفر رسید.

این زمین لرزه تاکنون به 500 واحد مسکونی در شهر فیرورک و 15 روستای اطراف خسارت وارد کرده است.

اکثر مصدومان با جراحات جزئی در چهار بیمارستان این شهرستان مرخص شدند و در حال حاضر تنها 6 نفر در مراکز درمانی خوی بستری هستند.

دیدگاهتان را بنویسید