ایا فردا شنبه مدارس تعطیل است ۱۸ آذر ۱۴۰۲ | علت تعطیلی شنبه مدارس 18 آذر 1402


مدارس تعطیل

با توجه به سطح بالای آلودگی هوا در گذشته و تعطیلی‌های مدارس و ادارات در شهرهایی مانند تهران، اصفهان و دیگر نقاط، این وضعیت نامساعد هوا همچنان حاکی از ثبات و ادامه داری آلودگی است. از این رو، برای هفته آینده نیز در کلان شهرها به تصاعد آلودگی هوا انتظار می‌رود، که احتمالاً منجر به تعطیلی های دیگر در مدارس و ادارات خواهد شد.

پیش‌بینی‌های هواشناسی نیز در این زمینه صادر شده است. وزارت نیرو نیز به دلیل سردی هوا در تهران، عاملی برای آلودگی هوا را ذکر کرده و اظهار داشته که ادامه یافتن آلودگی هوا تا بهمن ماه احتمالی است.

به دلیل شرایط آلودگی هوا در برخی مناطق، ممکن است مقامات محلی و وزارت آموزش و پرورش تصمیم به تعطیلی مدارس در روزهای شنبه بگیرند. این تصمیمات معمولاً با توجه به شاخص آلودگی هوا، روند آلودگی و سلامت عمومی دانش‌آموزان و کارکنان مدارس اعلام می‌شود. برای دریافت اطلاعات دقیق و تصمیمات رسمی درباره تعطیلی مدارس در روزهای خاص، توصیه می‌شود که از منابع خبری معتبر مانند اخبار تعطیلی مدارس سایت ایران چطور استفاده کنید.

جلسه کمیته اضطرار روز جمعه برگزار خواهد شد و نتیجه تعطیلی مدارس تا پایان ساعت کاری جمعه خدمت شما کاربران گرامی اعلام خواهد گردید .

بیشتر بخوانید  میانگین اولین حقوق بازنشستگان اعلام شد + جدول

دیدگاهتان را بنویسید