ایا فردا به علت الودگی هوا تعطیل است مدارس ادارات و دانشگاه یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۳


تعطیل 2

آیا فردا به علت آلودگی هوا مدارس تهران تعطیل می‌شوند؟

هوای تهران همچنان ناسالم / شاخص در بعضی مناطق به ۱۸۰ هم رسیده

🔹بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین شاخص کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون بر روی عدد ۱۳۵ قرار گرفته و هوای تهران برای گروه‌های حساس جامعه ناسالم است.

وضعیت هوایی و شرایط آلودگی هوا به عنوان یکی از موارد حیاتی برای تصمیمات مربوط به تعطیلی مدارس تهران مطرح است. اداره کل هواشناسی استان تهران اطلاعاتی را درباره وضعیت هوا در روز آینده ارائه کرده است که برای مقامات آموزش و پرورش والاترین اهمیت را دارد.

بر اساس اعلامات این اداره هواشناسی، از امروز تا دوشنبه، دما در سطح استان تهران به طور تدریجی افزایش خواهد یافت. درباره آب و هوای فردا، پیش‌بینی می‌شود که آسمان تهران کمی ابری تا نیمه‌ابری و غبارآلود با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد خواهد بود. در روز دوشنبه، آسمان از صاف تا قسمتی ابری تغییر خواهد کرد و وزش باد، در اواخر روز ابرها را افزایش می‌دهد و گاهی بارش‌های پراکنده ممکن است باشد. حداقل دمای پیش‌بینی شده برای این روز ۸ درجه سانتیگراد و حداکثر آن ۱۹ درجه سانتیگراد است.

به هر حال، هنوز تصمیم نهایی در مورد تعطیلی مدارس به دلیل شرایط هوایی و آلودگی هوا اعلام نشده است و کمیته اضطرار آلودگی هوا درباره این موضوع تصمیم گیری نکرده است. در نتیجه، برای آگاهی دقیق از تصمیمات مربوطه، توصیه می‌شود به اطلاعیه‌های رسمی و اعلانات مقامات آموزش و پرورش تهران توجه کنید.

شیفت بعد از ظهرکلیه مقاطع تحصیلی ۵ شهر استان تهران امروز غیرحضوری شد

بیشتر بخوانید  مهاجرت کشتی سازی و تعمیرات به کشورهای همسایه! / افزایش دانش دانش برای حل مشکلات صنعت دریایی

🔹براساس تصمیم کارگروه هماهنگی مواقع اضطرار آلودگی هوا، فعالیت آموزشی مدارس در کلیه مقاطع تحصیلی در شهرهای ورامین، قرچک، باقر شهر، کهریزک و قلعه نو در شیفت بعد از ظهر امروز (۴ آذر ماه) غیر حضوری شد. و به صورت مجازی برگزار می شود.

 

هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی استان اصفهان در مورد تشدید شرایط پایداری جو در برخی از نقاط استان از امروز (شنبه)

photo 2023 11 25 14 58 24 1

 جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان تشکیل میشود / مدارس و دانشگاه های اصفهان در آستانه تعطیلی به علت آلودگی هوا

منصور شیشه ،فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفتگو با خبرنگار :

🔹جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا عصر امروز تشکیل خواهد شد و مصوبات آن تا پیش از ساعت ۲۰ امشب اعلام میشود
🔹با توجه به پیش بینی افزایش غلظت آلایندهها اعمال محدودیت برای روز یکشنبه ۵ آذر ،ماه امروز در کمیته اضطرار شرایط آلودگی هوا مطرح و تصمیم گیری و اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید