مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ایا ریحانه پارسا برگشته ایران | فیلم جدید ریحانه پارسا به نام هاوایی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


photo 2024 01 03 19 16 30

ریحانه پارسا، بازگشت به سینمای ایران با فیلم جدید ‘هاوایی’

در یک بازگشت پر جنب و جوش به سینمای ایران، بازیگر مشهور ایرانی، ریحانه پارسا، پس از چندین سال اقامت در ترکیه و تجربه متفاوت همچنان موضوع مورد توجه رسانه‌ها و مخاطبان بوده است. حجم حاشیه اطراف او و رفتارهای مبتذل در کشور جدید، عنوان اصلی موضوعات مورد بحث بوده‌اند.

ریحانه پارسا که در سال‌های اخیر به عنوان یک بازیگر بین‌المللی شناخته شده بود، پس از مدتی اقامت در ترکیه با ورود به محیط سینمای این کشور، مواجه به برخی اتفاقات ناخوشایند شده و برخی رفتارهای مبتذل را تجربه کرده بود.

تازه‌ترین اخبار نشان می‌دهد که ریحانه پارسا با پایان دوره اقامت در ترکیه، تصمیم به بازگشت به کشور اصلی‌اش، ایران، گرفته است. این بازگشت با تبلیغات گسترده‌ای همراه شده و مخاطبان منتظر فعالیت جدید او در عرصه سینما بوده‌اند.

فیلم جدید ریحانه پارسا به نام ‘هاوایی’ که از فردا در سینماهای کشور اکران می‌شود، یکی از پروژه‌های مهم او در بازگشت به صحنه فیلمسازی است. این فیلم با حضور بازیگران برجسته و تیم تولید قدرتمند، انتظار مخاطبان را برانگیخته و تبدیل به یکی از موضوعات داغ جامعه فرهنگی کشور شده است.

برخی از کارنامه و تجربیات ریحانه پارسا در ترکیه، به‌طور جدی مورد توجه جامعه سینمای ایران قرار گرفته‌اند. امیدواری است که با عرضه ‘هاوایی’، بازیگر محبوب ایرانی موفق به ترک نشانی بر روی این بازیگری بی‌نظیر شود و مخاطبان به دیدن این فیلم با انتظار بی‌پایانی روبرو شوند.

بیشتر بخوانید  تیتر روزنامه‌های پنجشنبه ۸ مهر۱۴۰۰ / تصاویر -
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *