مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ایا امشب یارانه ماه رمضان واریز میشود ۱۴۰۱

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


آیا یارانه ماه مبارک رمضان امشب پرداخت می شود 1401 | یارانه ماه رمضان به ازای هر نفر چقدر است و چه زمانی پرداخت می شود و چه زمانی بسته زندگی رمضان پرداخت می شود ادامه مطلب.

ماه مبارک رمضان شروع شده و تقریبا تا اواسط اردیبهشت ادامه خواهد داشت. علاوه بر یارانه هایی که به دلیل همزمانی با این ماه پرداخت می شود، امکان واریز یارانه ماه مبارک رمضان نیز وجود دارد.

تا پایان ماه مبارک رمضان دو یارانه طبق روال ماه های گذشته پرداخت می شود. اولین واریز یارانه نقدی فروردین ماه است.

یکصد و سی و چهارمین مرحله یارانه مالی که مربوط به اسفند ماه جاری است به ازای هر نفر 45 هزار و 500 تومان پرداخت می شود. این یارانه به صورت 24 ساعته در تاریخ 20 فروردین ماه واریز می شود.

واریز دوم مربوط به یارانه اول اردیبهشت است. خانواده ها تا پایان عمر 10 اردیبهشت ماه یارانه مالی دریافت می کنند.

واریز یارانه نفقه مانند دوره های گذشته به حساب خانوارهای یک نفره 55 هزار تومان، دو نفره 103 هزار تومان، سه نفره 138 هزار تومان، چهار نفره 172 هزار تومان و پنج نفره و … است. 205000 تومان.

علاوه بر این دو یارانه، امکان پرداخت یارانه ویژه ماه مبارک رمضان نیز وجود دارد. سال گذشته دولت چندین ده نفر از مشمولان یارانه را تامین مالی کرد.

وی در چند ماه گذشته به مناسبت 22 بهمن و عید نوروز یارانه های مالی را تا دهک های اول پرداخت کرد. یارانه 22 بهمن 100 هزار تومان بود که به حدود 32 میلیون نفر رسید.

بیشتر بخوانید  نحوه فعال سازی دکمه مخفی در گوشی‌های آیفون -

یارانه نوروزی 150 هزار تومان بود که به حساب سرپرستان بیش از 12 میلیون خانوار واریز شد. این افراد کسانی بودند که نه سهمی از عدالت داشتند و نه سودی به دست آوردند.

سال گذشته بسته حمایتی ویژه ماه مبارک رمضان به حساب 60 میلیون واجد شرایط واریز شد. این یارانه احتمالا در روز عید فطر پرداخت می شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *