ایان سامرالدر در سریال خاطرات خون آشام


نام واقعی: ایان جوزف سامرهلدر

تاریخ تولد: 1357/08/12

حرفه: بازیگر، مدل

ایان در کاوینگتون، لوئیزیانا به دنیا آمد و بزرگ شد. او یک برادر و خواهر بزرگتر از خودش دارد. برادر بزرگترش باب یک دوچرخه سوار حرفه ای است! و خواهرش رابین روزنامه نگار است. مادرش ادنا یک ماساژ درمانی بود و پدرش رابرت سامرالدر پیمانکار ساختمان بود.

بیوگرافی یان سامرهالدر

ایان سامرهالدر

ایان چهار لاین! انگلیسی ایرلندی فرانسوی و همچنین از هندی های چاکات!!! او نام خانوادگی سامرهالدر را از جد غیر خونی خود گرفت. نام کوچک او هال بود که یکی از مالکان ثروتمند انگلستان بود و یک معشوقه باردار داشت که به یکی از کارگران مهاجرش پول داد تا با او ازدواج کند! و نامی برای کودک انتخاب می کند.

بیوگرافی یان سامرهالدر

چه زمانی ایان وقتی او 13 ساله بود، والدینش طلاق گرفتند و ایان با مادرش زندگی می کند. مادر او به عنوان یک فرد روحانی شناخته می شود و ایان با درمان های شرقی و غذاهای گیاهی بزرگ شد! او حتی تمام وعده های غذایی ایان را خودش زمانی که خیلی جوان بود تهیه می کرد! ایان حتی غذایی که در آن آرد و شکر باشد نمی خورد! او فقط سالی یک بار در روز تولدش می توانست کیک شکلاتی آلمانی بخورد!!!!!!!! ایان هنوز فقط غذاهای ارگانیک میخوره و طرفدار فست فود نیست!!!!

بیوگرافی یان سامرهالدر

هنگامی که طوفان کاترینا در سال 2005 رخ داد، خانواده ایان به شدت آسیب دید! حتی تا به امروز هم نتوانستند چیزهای از دست رفته را به طور کامل درک کنند و فراموش کنند!!! ایان همیشه از اسب سواری، موتورسیکلت و قایق سواری لذت می برد… اما تحت تاثیر صحبت های مادرش، قراردادی سه ساله با آژانس مدلینگ در نیویورک امضا کرد و از نیویورک، لندن، پاریس و میلان به عنوان مدل مشغول به کار شد. سن 10 سالگی

بیشتر بخوانید  معنی و ریشه ضرب المثل شاخ دار باشد

بیوگرافی یان سامرهالدر

ایان به عنوان مدل برای برخی از بهترین برندها مانند Calvin Klein، Gucci، Dolce & Gabbana کار کرده است.
ایان پس از علاقه مند شدن به بازیگری، کار خود را در تلویزیون با The Big Easy در سال 1997 آغاز کرد. در سال‌های بعد در برنامه‌های تلویزیونی زیر بازی کرد:

بیوگرافی یان سامرهالدر

اکنون و دوباره 1999، آمریکایی های جوان 2000، جنایات نفرت توضیح داده شده 2001، CSI 2002، قانون و نظم: واحد قربانیان ویژه 2003، CSI: میامی 2003، بی باک 2004، کشور کوچک 2004، 20070 شهر 20070، Marco Polo. ، گلوله های آتشین 2009
برجسته ترین نقش تلویزیونی ایان در سریال محبوب Lost بود. که از سال 2004 تا 2010 نقش بون را بازی کرد. بون در فصل اول کشته شد.

بیوگرافی یان سامرهالدر

در سال 2009، ایان برای نقش دیمون سالواتوره در فیلم The Vampire Diaries انتخاب شد. و در این سریال نقش یک خون آشام را بازی می کند. با توجه به محبوبیت این سریال، کم کم در حال تبدیل شدن به یک نمایش موفق برای شبکه CV است.

بیوگرافی یان سامرهالدر

البته ایان در فیلم ها هم بازی می کرد. او اولین کار خود را در فیلم زندگی مثل خانه در سال 2001 ساخت. فیلم های دیگر عبارتند از: تغییر قلب و قوانین جذب 2002 2004 در دستان دشمن The Old Man The Studio Funny Bell. 2006. فیلم، نبض، حس بینایی. در سال 2008، سامارا گم شد. 2009. بیداری، مسابقه. چگونه یک زن را در سال 2010 دوست داشته باشیم؟

بیوگرافی یان سامرهالدر

بیوگرافی یان سامرهالدر

بیوگرافی یان سامرهالدر

بیوگرافی یان سامرهالدر

بیوگرافی یان سامرهالدر

گردآوری: مجله اینترنتی دالگرم


دیدگاهتان را بنویسید