ایالات متحده 10 میلیون دلار جایزه برای اطلاعات منجر به حملات سایبری پیشنهاد داده است


به گزارش گروه بین الملل فارس ، ایالات متحده با ارائه هر گونه اطلاعاتی که می تواند عاملان حمله سایبری به زیرساخت های خود را شناسایی کند ، پاداش حداکثر 10 میلیون دلاری را اعلام کرده است.

وزارت امور خارجه در بیانیه ای اعلام کرد که قصد دارد از برنامه جایزه عدالت برای ارائه هرگونه اطلاعاتی که می تواند شرکت کنندگان در “فعالیت مخرب سایبری” علیه زیرساخت های اصلی ایالات متحده را شناسایی یا تعیین کند ، استفاده کند. دادن.

وزارت امور خارجه در بیانیه ای اعلام کرد که بیش از 100 میلیون دلار به برنامه جایزه عدالت از زمان تأسیس آن در سال 1984 اختصاص داده است.

این بیانیه در حالی مطرح شد که حملات سایبری در ایالات متحده به دنبال حملات گسترده باج افزارها به یک شرکت نفتی و یک تامین کننده عمده گوشت افزایش یافته است.

رسانه های آمریکایی ماه گذشته گزارش دادند كه یك حمله سایبری گسترده به زیرساخت های یك شركت تولید و توزیع گوشت قرمز (JBS) باعث مختل شدن فعالیت این شركت در استرالیا ، كانادا ، آمریكا و برزیل شده است.

پیش از این ، شرکت آمریکایی Colonial Pipeline مورد حمله سایبری قرار گرفت و سیستم تأمین سوخت در شرق ایالات متحده را فلج کرد. کاخ سفید روسیه را مقصر همه حملات دانست.

ماه گذشته وزارت دادگستری ایالات متحده هشدار داده است که حملات سایبری شرکت های آمریکایی و مشتریان آنها را تهدید می کند و آنها باید امنیت سایبری خود را افزایش دهند.

آنی نوبرگر ، معاون مشاور امنیت ملی کاخ سفید در نامه ای به مدیران خصوصی گفت که مبارزه با حملات سایبری در اولویت دولت رئیس جمهور جو بایدن است ، اما گفت که بخش خصوصی نیز مسئولیت های مهمی دارد.

بیشتر بخوانید  فروش فوق‌العاده ایران خودرو با عرضه 4 محصول⁣ آغاز شد+قیمت

کاخ سفید در نامه ای که در واشنگتن پست منتشر شده ، چندین توصیه به شرکت ها ارائه داده است ، از جمله درخواست تهیه نسخه پشتیبان از داده های آنها.

نوبرگر در این نامه نوشت: “هر سازمانی باید بداند كه هیچ شركتی ، صرف نظر از اندازه و محل ، از حملات باج افزار در امان نیست.”

در حملات Redemption از ویروسهایی استفاده می شود که اسناد را در یک دستگاه یا شبکه رمزگذاری و فعال می کنند. که وقفه. سپس عاملان این نوع حمله سایبری در ازای ارائه داده ، پول اخاذی می کنند.

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید