ایالات متحده در عراق با یک ملت روبرو است – اخبار غرب آسیا – اخبار بین المللی تسنیم


به گزارش گروه بین الملل آژانس تسنیمسادولا زارعی در مصاحبه با Event گفت: آمریکایی ها در بحث حضور نظامی نیرو معرفی نکردند و از آن خارج نشدند بلکه هر کجا بودند وارد آنجا شدند و سعی کردند آن را به یک پایگاه دائمی تبدیل کنند.

وی گفت: “ایالات متحده در هر کشوری باقی مانده است.” “آمریکایی ها از زمان جنگ جهانی دوم پایگاه خود را حفظ کرده اند.”

این کارشناس منطقه ای معتقد است که سیاست این کشورها به ویژه عراق مبتنی بر اخراج است و تصریح می کند: با توجه به اینکه ما قوی ترین گروه مقاومت را در عراق داریم ؛ بسیج مردمی با هرگونه سیاست تجاوزکارانه مخالف است.

داون گفت: ایالات متحده از ابتدا با خیزش مردمی مخالف بوده و سعی در تضعیف این نیرو داشته و سعی کرده رابطه دولت با این گروه را قطع کند.

وی افزود: ایالات متحده در موارد مختلفی علیه این خیزش اقدام کرده است ، اما اشتباه بزرگی مرتکب شده است زیرا هیچ ملتی در برابر این درگیری ها در کنار آمریکا نخواهد بود و زیرساخت های آمریکایی ها را از بین می برد.

زارای با بیان اینکه ایالات متحده قبل از اقدام علیه خیزش مردمی علیه خودش عمل می کند ، گفت: “هیچ ملتی نمی خواهد ضعیف قلمداد شود و خروج ایالات متحده از عراق یک خواسته عمومی است و بنابراین ایالات متحده است.” ملت

در همان زمان ، او در مورد برخی افراد که مطابق با خواسته های ایالات متحده هستند صحبت کرد و تأکید کرد که نمی توان نام آنها را به عنوان یک کشور ذکر کرد.

بیشتر بخوانید  ببینید | اینجا لس آنجلس نیست اینجا شیراز است | تجمع دختران بد حجاب در شیراز

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید