ایالات متحده در تلاش برای دستیابی به صلح در یمن جدی نیست – مهر نیوز | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به گزارش المسیره ، محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله درباره وقایع یمن صحبت کرد. وی تأکید کرد که ائتلاف متجاوز سعودی و امیر در همه جبهه ها در یمن شکست خورده است.

بر اساس این گزارش ، عبدالسلام یادآور شد که ائتلاف سعودی با وجود کمک گرفتن از عناصر تروریستی داعش و القاعده در استان البیضا ، بازهم شکست سنگینی متحمل شده است. وی افزود: ادامه حملات هوایی و محاصره های ائتلاف سعودی به اراده و عزم مردم یمن آسیب نمی رساند.

اخیراً ، محمد علی الحوثی ، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن ، به اظهارات مقامات آمریکایی در مورد لزوم صلح در این کشور واکنش نشان داد. رئیس کمیته عالی انقلاب یمن گفت: اظهارات آمریکایی ها در مورد صلح در یمن فقط تبلیغ است. آنها فقط می گویند که در رسانه ها عملاً کاری انجام نمی دهند.

محمد علی الحوثی گفت: “ما هیچ اقدام عملی از سوی ایالات متحده برای برقراری صلح در یمن ندیده ایم.” آمریکایی ها در حملات نظامی به یمن و محاصره مردم یمن شرکت کردند.

وی پیش از این گفته بود که ایالات متحده گزینه جنگ در یمن را در اولویت قرار داده است ، در عین حال وانمود می کند که در صلح است. وضع تحریم های جدید با ادعای برقراری صلح در یمن ، از هرگونه صلح در یمن جلوگیری می کند و مثمر ثمر نخواهد بود.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن تأکید کرد: هدف قرار دادن بخش خصوصی پس از هدف قرار دادن بانک مرکزی و کارخانه ها و گرسنگی مردم یمن در حصر و توقف پرداخت حقوق آنها ، جرمی جدید و هدفمند برای از بین بردن اقتصاد کشور است. “

بیشتر بخوانید  این غذاها را بخورید و مثل کوره چربی هایتان را بسورانید

دیدگاهتان را بنویسید