اگر یارانه 400 هزار تومانی دریافت نکرده اید از این طریق دریافت کنید



به گزارش سلام نو، حجت‌الله عبدالملکی پس از حضور در جلسه کمیسیون صنعت و معدن درباره یارانه‌های پرداختی، گفت: دو بخش از یارانه‌ها پرداخت شده است. یارانه عمومی پرداختی به اکثریت مردم ایران 300 هزار تومان است که البته مبلغ 35 هزار تومان به صورت اقساط از افرادی که قبلا از وام یک میلیون تومانی استفاده می کردند کسر شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: دسته دوم به یارانه های پرداختی به فقرا از نظر درآمدی اشاره دارد که این افراد یارانه بیشتری و مبلغ 400 هزار تومان دریافت کردند.

وی با بیان اینکه دو نوع ایراد برای پرداخت یارانه وجود دارد، اضافه کرد: اولی برای افرادی که یارانه دریافت نمی کنند و چرایی یارانه نمی گیرند. این افراد برای گزارش اعتراض باید به سامانه هدفمندسازی یارانه های سازمان مراجعه کنند که در حال آماده سازی است و طی روزهای آینده منتشر خواهد شد. این سازمان زیر نظر سازمان مدیریت و برنامه ریزی می باشد.

این یکی از اعضای کابینه دولت سیزدهم افزود: اعتراض دوم مربوط به قتل عام است. شاید عده ای معتقد باشند که از نظر درآمد جزو اقشار ضعیف هستند و باید 400 هزار تومان یارانه دریافت کنند، بنابراین این افراد معترض هستند که چرا 300 هزار تومان دریافت کرده اند. این افراد می توانند با مراجعه به سامانه www.hemaiat.mcls.gov.ir که سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، درخواست تجدید نظر دهک خود را ارائه دهند که مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

عبدالملکی با بیان اینکه از شب گذشته که فرآیند پرداخت یارانه ها آغاز شد بیش از چند صد هزار نفر با این سامانه تماس گرفته اند، تصریح کرد: به دلیل کثرت مراجعه کنندگان در عرض چند دقیقه اختلال ایجاد می کند اما به طور کلی مشکلی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید  قیمت سامسونگ ، شیائومی ، هواوی و آیفون 3 آگوست 1400

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه همه هموطنان عزیز برای گزارش اعتراض خود به یارانه های دریافتی در سامانه عجله نکنند، ادامه داد: این سامانه وجود دارد و اعتراضات را بررسی می کند. اگر نیاز به اصلاح باشد، اجرایی می شود و یارانه های معوق پرداخت می شود.

وی افزود: به مردم عزیز این اطمینان را می دهیم که هر زمان اعتراضشان به یارانه پرداختی تایید شد، تمامی یارانه پرداختی – که از اردیبهشت ماه واریز شده است – به حسابشان واریز می شود.

عضو کابینه سیزدهم با بیان اینکه مبلغ فعلی مبلغ وام بوده است، افزود: مردم در حال حاضر اجازه برداشت از این مبلغ را ندارند تا زمانی که بحث اصلاح قیمت ها مطرح شود که از طریق سخنگوی اقتصاد دولت اعلام می شود.

عبدالملکی با اشاره به حضور خود در جلسه امروز (سه شنبه 20 اردیبهشت) کمیسیون صنعت و معدن گفت: در این جلسه گزارشی از برنامه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای توسعه بنگاه ها ارائه شد. این وزارتخانه.»

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در 7 ماه گذشته رکوردهای خوبی در زمینه تولید فولاد، پتروشیمی، حمل و نقل و در بخش های خاصی از صنایع غذایی به ثبت رسانده ایم، گفت: کل سودآوری صندوق ها و شرکت ها.

وی ادامه داد: فروش شرکت سرمایه گذاری بیمه های اجتماعی (شستا) بزرگترین هلدینگ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حدود 72 درصد و سود بخش تولیدی آن نیز حدود 50 درصد افزایش یافت. ٪.

این عضو کابینه دولت سیزدهم تصریح کرد: انشاءالله در سال 1401 رکوردهای جدیدی در حوزه تولید به ویژه با تاکید بر تولید مبتنی بر دانش و سودآوری و ایجاد اشتغال جدید ثبت خواهد شد.

بیشتر بخوانید  5 موردی که سفر به تهران را ناراحت می کند

دیدگاهتان را بنویسید