اگر مدل چشمت بادومیه این آرایش رو بکن



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: چشم ها اجزای اصلی صورت هستند و به همین دلیل آرایش چشم نقش مهمی در زیباتر نشان دادن صورت شما دارد. همانطور که می دانید آرایش برای مدل های مختلف چشم متفاوت است و استفاده از تکنیک های مناسب و لوازم آرایش چشم با کیفیت صورت شما را بی نقص می کند.

چشم های بادامی، چشم هایی تخم مرغی هستند و گوشه بیرونی این شکل چشم به سمت بالا متمایل است و علاوه بر این، چشم های بادامی ایده آل ترین مدل چشم برای آرایش محسوب می شود و اگر چشم های شما بادامی شکل است، می توانید آرایش کنید. زیباترین راه ممکن با توجه به ترفندهای آرایش ویژه چشم بادامی.

ویژگی های چشم بادامی

چشم بادامی شبیه به تخم است و گوشه بیرونی آن کمی به سمت بالا کشیده شده است. برای تشخیص بادامی شکل چشمانتان، رو به آینه بایستید و به خط پلک خود توجه کنید. چشم بادامی برخلاف چشم های آسیایی دارای خط پلک مشخصی است.

حالا به گوشه داخلی چشم نگاه کنید. در چشم بادامی این قسمت به وضوح مشخص است و زاویه تند دارد. علاوه بر این همانطور که گفتیم گوشه بیرونی چشم نیز به سمت بالا چرخیده است. اگر این ویژگی ها را دارید، چشم بادامی دارید.

چگونه بفهمیم چشم های بادامی شکل داریم؟

بیشتر بخوانید  ماکرون از ترس جاسوسی اسرائیلی تلفن همراه خود را تغییر داد

لازم نیست بادام را جلوی چشم خود بگیرید تا بدانید شکل اصلی آن چیست! بهترین راه برای تشخیص چشم های بادامی شکل این است که ببینید سفیدی چشم شما چگونه است، اگر نمی توانید سفیدی های بالای عنبیه یا زیر عنبیه را ببینید، پس چشم های بادامی شکل دارید.

تکنیک های آرایش چشم بادامی

این مدل چشم یکی از ایده آل ترین فرم های چشم برای آرایش است; فقط باید با ترفندهای آرایش مناسب چشم بادامی آشنا شوید. در این قسمت مراحل انجام این کار را توضیح خواهیم داد.

فاز اول؛ زیر ساخت

ابتدا سطح پلک را با پرایمر چشم بپوشانید تا آرایش شما برای مدت طولانی ثابت بماند. علاوه بر این، استفاده از پرایمر به آشکارتر شدن رنگ سایه ها کمک می کند.

فاز دوم؛ انتخاب رنگ سایه مناسب

آرایش چشم اسموکی بهترین انتخاب برای چشم بادامی است; زیرا این مدل آرایش چشمان شما را جذاب تر نشان می دهد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم سایه های تیره را انتخاب کنید.

سطح سوم؛ نحوه سایه زدن

در پاسخ به این سوال که چگونه چشم بادامی را آرایش کنیم؟ باید گفت که بهتر است سایه را به گونه ای بزنید که جلوه ای عمیق به پلک هایتان بدهد. بنابراین پیشنهاد می کنیم از رنگ های خنثی مانند خاکستری و قهوه ای استفاده کنید.

همچنین می توانید از رنگ های روشن در گوشه چشم برای برجسته سازی پلک ها استفاده کنید.

مرحله چهارم؛ انتخاب مدل خط چشم مناسب

مناسب ترین مدل خط چشم برای چشم بادامی، خط چشم باریک است. می توانید آن را در امتداد خط مژه بکشید و کمی به خط مژه اضافه کنید تا چشمان شما نیز جذاب تر شود. همچنین مدل خط چشم گربه ای مدل آرایش چشم بادامی زیبا می باشد.

بیشتر بخوانید  پیش فروش یک محصول سایپا از امروز آغاز شد + قیمت

مرحله پنجم؛ ریمل زدن

پیشنهاد می کنیم قبل از زدن ریمل مژه های خود را با فر مژه حالت دهید. سپس ریمل را به آرامی به سمت بالا به مژه ها بزنید. البته با توجه به نوع مژه های خود می توانید انواع ریمل های حجم دهنده، بلند کننده یا حالت دهنده را انتخاب کنید.

علاوه بر این می توانید از مژه های مصنوعی مجعد و کوتاه نیز استفاده کنید. این محصولات جذابیت خاصی به چشمان شما می بخشد و انتخاب خوبی برای آرایش های رسمی و رسمی هستند.

آرایش چشم بادامی بزرگ

مراحل ساخت چشم بادامی درشت طبق مراحل ذکر شده انجام می شود با این تفاوت که می توانید خط چشم را کمی پهنتر در گوشه بیرونی پلک بکشید. علاوه بر این، آرایش تیره و دودی جلوه فوق العاده ای به چشم های درشت بادامی می دهد.

آرایش چشم بادامی بلند

برای آرایش چشم بادامی بلند، پیشنهاد می کنیم خط چشم را خیلی به سمت قسمت بیرونی چشم دراز نکنید. زیرا هرچه این خط کوتاه تر باشد، چشمان شما گردتر به نظر می رسد. علاوه بر این با سایه تیره می توانید گوشه چشم را کمی تیره کنید و خط چشم را کمی تار کنید.

آرایش چشم های ریز بادامی چگونه باید باشد؟

مهمترین چیز برای آرایش چشم بادامی و کوچک این است که آنها را بزرگتر نشان دهد و خط چشم پهن به راحتی می تواند این کار را انجام دهد. فقط یک خط از پشت درب به سمت قسمت بیرونی بکشید و با نزدیک شدن به قسمت بیرونی این خط را پهن تر کنید.

بیشتر بخوانید  قیمت دلار امروز یک کانال سقوط کرد | قیمت دلار، یورو و درهم امروز شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲

کشیدن مداد سفید داخل چشم نیز یکی از راه های بزرگتر شدن چشم بادامی است. علاوه بر این استفاده از هایلایتر در آرایش چشم های ریز بادامی نقش بسزایی دارد. بنابراین اگر می خواهید چشمانتان روشن و باز به نظر برسند، مقداری هایلایتر را در گوشه داخلی چشم و زیر استخوان ابروی خود بزنید.


دیدگاهتان را بنویسید