اگر شهدا بیدار شوند اسلحه خود را به دست مسئولین می برند



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی سوم هورداد را زخمی جدید برای خرمشهری ها عنوان کرد و گفت: همه ما اعم از دولتمردان و نمایندگان مجلس تا کنون نداشته ایم. وظیفه خود را در قبال این افراد انجام دادیم.»

سید لفتاح احمدی نژاد در جلسه علنی روز یکشنبه (اول خرداد) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در آستانه سالگرد فتح خراشار در 12 خرداد گفت: هرمشهر به دست خدا ممکن آزاد شد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس با بیان مشکلات حوزه انتخابیه خود گفت: خدا به خرمشهری ها صبر بدهد. درود بر کارون روزان دیروز و مریضی که امروز شاکی است. درود بر ریه هایی که سهمشان از هوا گرد و غبار است و سکوهای نفتی آنها جز دود چیزی دریافت نمی کنند. درود بر جوانان فرهیخته و فرهیخته ای که از کار خود پشیمان شدند و جز غارت ثروت خود به دست بیگانگان چیزی ندیدند. درود بر روح جانباختگان سوانح رانندگی جاده هرمشهر – اهواز که به دلیل استاندارد نبودن این گروه ها جان باختند.

وی افزود: درود بر زیرساخت های فرسوده ای که باران فیض الهی را به عذاب قوم نوح تبدیل خواهد کرد. درود بر کودکان کار که به جای برنامه درسی وقت خود را زیر چراغ قرمز نگه داشته اند. درود بر منطقه آزادی که ظالمانه هرمشهر را اشغال کرد و از خدمات اندک دریغ کرد. درود بر جنگی که هنوز در خرمشهر به پایان نرسیده و هر صبح تا شام مردم هرمشهر با آن می جنگند. درود بر تاریخ دیروز و تباهی امروز و شمردن چند درود نیست.

بیشتر بخوانید  بلندترین آبشار ایران چه نام دارد و در کجا واقع شده است؟

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تقویم هرمشهر بعد از سوم خرداد 1361 حرکت نکرد و زمان در این شهر متوقف شد و عملیات بیت المقدس تا شهرک هرمشهر ادامه دارد که همه مردم ایران در آن مشارکت دارند. عمل. همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، هرمشهر در پیش است و این پیروزی سرآغاز پیروزی ها و موفقیت های بزرگ ملت شریف ایران اسلامی است، پیروزی که همگان باید قدر آن را بدانند و برای عزت و سربلندی مردمی که هرمشهر را آزاد کردند تلاش کنند. . با قربانیانشان..

وی افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) فرمودند فتح هرمشهر فتح کشور نیست و فتح ارزش های اسلامی است. هرمشهر محل رشادت ها، ایثار و شهادت بهترین فرزندان این دیار، امروز پایتخت معنوی ایران و مهمترین یادگار دفاع مقدس است.

احمدی نژاد در ادامه اظهار داشت: هر ساله در سوم هورداد زخم جدیدی برای مردم خرمشهر بیدار می شود و به همین دلیل اگر مسئولان دولتی و مجلس را مقصر بدانیم بی جهت نیست که همه ما به وظیفه خود در قبال مردم بر مبنای مردم عمل نکرده ایم. در مورد انقلاب دماوند و کارون.

یکی از نمایندگان مجلس نمایندگان استان خوزستان خاطرنشان کرد: اگر خدا اجازه دهد اگر زمان برگردد و شهدا بیدار شوند اسلحه خود را به سمت ما خواهند برد.

دیدگاهتان را بنویسید