اگر تعطیلات نوروز 1401 را نقض نکنید، یک ماشین برنده خواهید شد!


به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، پلیس با ارسال پیامکی به رانندگان قول داد در صورت عدم تخلف در سفر نوروزی در طرح تشویقی شرکت کنند. ماجرای وعده های خودرو به رانندگان چیست؟

در این پیامک به رانندگان قول داده شده است در صورت عدم تخلف و تصادف از تاریخ 26 اسفند 92 لغایت 15 فروردین 1401 در قرعه کشی شش دستگاه خودرو (تارا و شاهین) و 30 دستگاه موتورسیکلت برقی شرکت کنند.

قول رانندگان ماشین

پلیس به رانندگان قول می دهد که یک ماشین بگیرند

ماجرای اخطار پیامکی به صاحبان خودرو

اما در روزهای اخیر پلیس برای برخی از مالکان خودرو پیامک هشداری ارسال کرده است.

«صاحب محترم وسیله نقلیه با شماره پلیس 6 برابر بیشتر از بررسی سوابق رانندگی در سال 1400 تخلف دارید و راننده پرخطر و تحت نظارت پلیس محسوب می شوید. این پیامکی است که در روزهای اخیر برای برخی از مالکان خودرو ارسال شده است.

برخی می گویند این پیام برای آنها ارسال شد تا اینکه امسال هیچ تخلفی مرتکب نشدند. عین اله جهانی، معاون اجتماعی و فرهنگی پلیس راهور کشور گفت: رانندگان نگران این پیامک نباشند.

پیامک به معنای پنالتی خودکار نیست

جهانی گفت: برای کسانی که در سال گذشته حداقل یک تخلف در این حادثه مرتکب شده بودند پیامک ارسال شد. «از آنجایی که سوابق پلاک در سامانه پلیس راهور بر روی آنهاست، پیامکی به عنوان هشدار برای آنها ارسال شد.

اما آیا صاحبان خودرو باید منتظر بمانند؟ مجازات بودن؟ معاون اجتماعی و فرهنگی پلیس راهور کشور گفت: مجازات “این وسیله نقلیه نیست.

بیشتر بخوانید  ماهی هم از سفره عید حذف شد/ ماهی کیلویی 400 هزار تومان در بازار

جهانی ادامه داد: بر اساس ماده 7 قانون جرایم راهنمایی و رانندگی حدود 20 تخلف شامل سرعت غیرمجاز، سرعت غیرمجاز، انحراف، چراغ قرمز، عدم رعایت مقررات بار، دنده آخر در بزرگراه، مارپیچ و. تخلف پرخطر محسوب می شود. به همین دلیل رانندگان پیامکی دریافت کردند که حداقل یکی از این 20 تخلف را در سال 1400 انجام داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید